| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #346 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Kleurencombinaties zijn nogal smaakgevoelig, daar kunnen wij niet zomaar iets over beslissen voor jou. Ik vind persoonlijk blauw een beetje te 'niet-bijzonder-genoeg' worden. Wit is het helemaal als je er nu bij wilt horen en anders kun je vast nog wel meer leuke dingen voor verzinnen. Het is jouw kast ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #347 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Ok bedankt. Ik wil hier geen slow chat van maken dus ff vraagje. Waar vind ik Witte Neon en pulse neon etc op het I-net? ( NL) Ik ken alleen freezinghardware en nog een paar maar voor de rest vind ik witten neon en pulse etc niet. Ja blauw was wel mijn bedoeling. hahah ![]() Alvast bedankt. |
| | |
| | #348 (permalink) |
| Je zou eens door het lijstje hier moeten kijken, daar zitten iig nog wat webshops bij die je vast niet ontdekt hebt En nog dit: als JIJ blauw mooi vindt moet je je niet door anderen laten weerhouden hoor...Tip: De banners bovenin beeld, daar zitten ook interessante links tussen als je webshops zoekt. [nog een klein beetje helpen] Ik zie dat Atro ook witte CCFL's aanbiedt, alleen geen effecten, aan of uit, that's it: Atro.nl [/help] We gaan wel een beetje offtopic, ik zou zeggen, zoek nog eens met Google als je er niet uitkomt, er zijn webshops genoeg die allerlei kleuren aanbieden. Dit topic kunnen we maar beter ontzien, dat is meer bedoeld als show-topic, en je vraag is niet echt een eigen topic waard. Mocht je er niet uitkomen dan willen we je altijd weer verder op weg helpen hoor.
| | |
| | #349 (permalink) |
| Ja je kan die erin doen. Ik heb een Cooldrive 1.0 en een Asus kast ook met een slide systeem en dat gaat ook gewoon. Omdat je er een soort van 2 ijzeren langwerpige ijzertjes bij krijgt en die doe je in de gaatjes waar je normaal je schroefjes in doet :P |
| | |
| | #350 (permalink) |
| Ik ben verslaafd denk ik :PIk wou mijn witten cd en Dvd rom speler niet meer zien.Daarom heb ik mijn oude frontjes ervoor gemaakt. Maar dat lukte eerst niet omdat ze eerst onder elkaar zaten en daarom gingen ze niet meer open. Darom heb ik de dvd rom naar onder verplaats. Ik vind het aardig goed gelukt alleen de bovenste moet ik nog veranderen. ![]() Nu de floppy driver nog zien weg te werken. : P ![]() |
| | |
| | #351 (permalink) |
| Je hebt: * het warm * een 120 mm fan over * een oude telefoonoplader die 12v geeft * ergens een oude boekensteun liggen die je op de middelbare school gemaakt hebt * een Casejunkies-sticker :P * casemoddin' spirit Do the math ![]() ![]() ![]() Overigens handig dat die Enermax-fans een potmetertje hebben om het toerental te regelen :P
| | |
| | #353 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #355 (permalink) |
| Heey mensen ! Gisteren avond heb ik even een HDD rekje gemaakt van plexiglas. Het is heel makkelijk te maken . Je hebt alleen wel speciale lijm er voor nodig. Ik heb een lijm gebruikt war je afvoer buizen mee aan elkaar maakt. Dat is heel handig want er zit een kwastje bij ! ![]() |
| | |
| | #356 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Je maakt me nieuwsgierig namelijk ... | |
| | |
| | #360 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Kleine moeite, misschien kun je proberen je text iets meer leesbaar te maken voortaan, dan kunnen we het allemaal lezen. Dank je ![]() | |
| | |
|
| « muis mod idee
|
window mod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 10:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 17:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 19:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 18:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 14:12 |