| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #316 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 januari 2005 Locatie: Eys-City
| Bij ons op school zijn ook van die gasten die dat goed kunnen. Laatst had iemand een mooie reservoir gemaakt, met een soort van tribal erin, die spiraal vormig omhoog ging, vage shit, want je kunt zoiets volgens mij niet echt goed met een CNC frees doen... Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan bemachtigen. |
| | |
| | #321 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2005 Locatie: Leeuwarden
| Weten jullie ook waar ik van dat oranje plexie glas kan halen zoals bij deze mod? http://www.burnoutpc.com/modules/wfs...?articleid=198 |
| | |
| | #322 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je kan in de gouden gids zoeken naar plastic verwerk bedrijven bij jou in de buurt, ik haal mijn plexiglas bij www.elmaplast.nl en daar hebben ze dat oranje plexi ook.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #324 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Je hebt er wel iets moois van gemaakt zeg ! Mag je ook wel een keer voor mij doen aangezien je er zo goed in bent . Ga je der nog een kleurtje aan geven of laat je hem zo saai ? :P
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #325 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Hehe, Ik ga hem zwart maken, hij is alleen iets te groot geworden, maar goed dat maakt niet uit he ![]() Updates volgen, zodra ik mijn examens achter de rug heb (kut wiksunde )
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #329 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Niks aan het handje.Ik moet zeggen dat het er netjes uitziet. Je kabels zijn redelijk opgeruimd als ik het zo bekijk, en dat vind ik persoonlijk wel belangrijk. De lichtcombinatie van blauw-rood vind ik ook geslaagd. Overigens zou ik zelf de stickers van mn voeding afhalen omdat ze nogal ontsierend zijn. Let wel op, daarmee kan je garantie komen te vervallen... En ik weet niet of je dr uberhaupt iets van ziet met de vorm van jouw window.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #330 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Bedankt dat je hem zo mooi vind! De sticker zie je bijna niet als de windows dicht is aleen een nadeel is dat het een pre-mod is want ik had die gekocht toen ik er nog niet zo slim in was in het casemodden dus daar baal ik wel van dat ik die niet echt gamaakt heb En met de kabels er hoort nog een dvd brander in die er nu uit is maar daarom zitten er nu extra kabels in zoals die rounded ide maar daar hoort nog een brandertje aan duss..... En dat ''ding'' bovenop is inderdaat een fan het is een primotek ufo fan. Ik zal er nog een plaatje bij zetten dat je kunt zien dat dat een fan is |
| | |
|
| « vraagjes
|
Nieuwe Case kopen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |