| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Ja dat past En voor de hele product info (wat je ook zo kan vinden) vind je hier: http://www.coolermaster-europe.com/n...ald-v02-u1.asp Previeuwtje :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Een ledbar ![]()
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik heb een VFD gekocht van Fleppuhstein Prachtig ding, lekkere snelle refreshrate en geeft pittig veel licht![]() http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....unkies/VFD.avi Bij dit filmpje zie je wat er allemaal mee kan, Knightrider, Liquid en heartbeat zie je in het begin erg leuke effectjes |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Met welk prog moet ik dat filmpje afspelen of moet ik een codec downloaden want mijn spelers herkennen hem niet. En welk prog gebruik jij voor je LCD?
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Bij mij werkte hij wel in Quicktime... ik herkende alleen niet echt de effecten?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
't is geen LCD trouwens... Het is een VFD | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juni 2004 Locatie: Oldenzaal
| Ok, ik heb eindelijk de cam een beetje normaal kunnen krijgen dat hij de voetjes er goed op krijgt. Mjah kheb glowfeet gemaakt. ( ik vind het zelf wel leuk staan ). Ps. let niet op de kast want die is nog totaal niet gemod. Hier zie je hoe ik de ledjes heb bevestigd. En zo ziet dat er uit, per voetje. En hier zie je een totaal shotje ![]() Ik zal ( als jullie dat willen ) vanavond ook nog even foto's maken als het echt donker is. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Ik heb dremel skills ![]() Before: [img=300]http://www.xs4all.nl/~skje/hl2-logo.gif[/img] After: ![]() ![]() ![]() ![]() Het 'roest'-gebeuren heb ik verkregen door ijzermenie alles te verven, en daarna met een groffe roller, de zijkant, in goudverf te dopen en dan puntjes te bedrukken... Heb het ding btw niet alleen gemaakt, de kast is van Mr. Panic (Jitse) en die heeft me geholpen. Trouwens, dit is just the beginning.. hij wil de hele kast HL2 hebben. Dus maybe een CiP je soon ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |