| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #198 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2004 Locatie: Roden
| Omdat het topic een slotje heeft verplaats ik hem hier naartoe. Ik heb dus EL wire in mijn keyboard geplaatst en aangesloten op de stroomvoorziening van mijn keyboard. Zo doende heb ik dus geen last van vervelende draadjes naar mijn case en dergelijke. Hier het resultaat. Aan-uit knopje. |
| | |
| | #199 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Erg leuk gedaan, alhoewel ik zelf voor 1 kleur had gekozen maar smaken versschillen he ![]() Een vriend van mij had dit ongeveer 3 jaar geleden ook gemaakt. Als ik een keybord mod zou doen dan zou ik de El Wire aan sluiten op een AC Ryan Backy of iets dergelijks, dan hoef je je tobo ook niet echt zo te slopen. En je tobo gaat toch in je USB poort dus extra draad is hier niet hinderlijk tenzij je wireless hebt natuurlijk. |
| | |
| | #200 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
Het is zeer netjes gedaan! Nu valt het wel een beetje op dat het tobo zelf niet zo mooi is.. ![]()
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #201 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #202 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2004 Locatie: Roden
| Dat blauwe is idd het licht van mijn monitor :P En ja idd het is een oud toetsenbord, aangezien het geslaagd is mod ik misschien nog een nieuw toetsenbord. Alleen nieuwe toetsenborden kun je op een of andere manier niet zo hard tegen de muur slaan als oude. En gamen wil nog wel eens wat stres opleveren. Maargoed het is toch kerstvakantie, tijd zat. |
| | |
| | #203 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| Ik vond die knopjes van de CCFL's in een standaard bezel geboord maar niets, dus ik heb wat plexi gehaald en een bezeltje van mijn chieftec aan de achterkant "uitgehold". Vervolgens heb ik in dit bezeltje gaten van 30 mm gemaakt en het plexi erachter geplakt. Toen heb ik in het plexi de gaten van 18 mm gemaakt voor de knopjes en ze aangesloten. Ik heb er een laser-led achtergehangen en een 10cm CCFL. Dit is het eindresultaat: Met flits Laserled aan, zonder flits.. Laserled + CCFL aan, zonder flits Ik weet het, de laatste 2 foto's zijn een beetje blurry, maar ik ben niet zo'n ster in fotograferen en mijn cam is ook niet alles.. >/ Wat vinden jullie ervan? |
| | |
| | #205 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| De glowwire gaat door de voorkant naar binnen, niet door een bezel.. Naast het scharnier van het deurtje zit nog een deel vna de voorkant (die er ook af te halen is), hier heb ik een gaatje in gemaakt en hem zo naar de inverter geleid. Ik heb toen ook 2 gaatjes in de ribbel inhet deurtje geboord, om de glowwire zo door de "ribbel" in het deurtje te leiden.. zie hier het resultaat: *klik* ![]() |
| | |
| | #207 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| @ lan Was je glowwire op ofzo? Ik heb nu ook een glowwire besteld en ga alshet kan een keer extra over het numpad heen en langs de F-toetsen. Maar als het draad op is nadat hij zoals bij jou op je tobo zit houdt het op.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #209 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 maart 2003
| Ik heb de zijnkant van een van mijn kast (mijn laatste nieuwe Coolermaster CMStacker) maar een onderhanden genomen. Stukje rood plexi en een stukje snijwerk. Rest van de pc is kwa mod nog in aanbouw maar bestaat voornamelijk uit het standaard werk (sleeven, fan controllertje, paar CCFLetjes, waterkoeling) daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. |
| | |
|
| « vraagjes
|
Nieuwe Case kopen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |