| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #167 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| In de regel merken bedrijven je wel op als ze daar behoefte aan hebben, smeken lijkt me geen goed werkend plan. Gewoon stug volhouden en fraai werk neerzetten. Ook je werk inzenden bij wedstrijden kan prima werken. Marketingbonzen komen ook op fora en bekijken ook wedstrijd-inzendingen. Zonder al te veel op details in te gaan wil ik bij deze al een tipje van de sluier oplichten: mei 2005 kan iedere casemodder meedingen naar een notering in de Nederlandse Casemod Kampioenschap. Momenteel worden de plannen uitgewerkt en het gaat er akelig serieus uitzien. Iedereen heeft dus nog een klein halfjaartje de tijd een fraaie casemod te produceren. Eind deze maand zullen er veel meer details beschikbaar komen en kun je je al inschrijven voor de preselektie.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2004
| Een klein half jaartje......maar zoveel geld heb ik niet in een half jaar tijd ;_;....en ook niet alle spullen die ik heeeeeel handig zou vinden bij het maken van m'n CM's...(besides, ik ben aan het sparen voor een reis naar Hong Kong en mijn rijbewijs)......misschien in 2006 ben ik van partij. Heb dan ondertussen al weer een zijpaneel of dergelijke af denk ik..... =) |
| | |
| | #169 (permalink) |
| Met fantasie en een beperkt budget is ook heel veel mogelijk. Blingbling faktor is niet altijd doorslaggevend. Ik heb zelfs plannen gehoord over een casemod die gelijk staat aan -zo-goed-als NO-budget, de hardware kan in principe ondergeschikt zijn, toch, het gaat om de casemod!
| | |
| | #170 (permalink) |
| Das wel nice om te weten want vaak is het zo dat de bling bling factor een groot factor is.....jammer genoeg heb ik dan alsnog geen geld >/. Want als je een CM bouwt, dan moet je toch weer een kast hebben, spulletjes om de kast mee te verbouwen en dingen die in de kast moeten......En geld voor spulletjes bedoelde ik dingen zoals....bondo, zo'n popnageltrekding (ja, ik verzin graag zelf woorden), een bankschroef en (b.v. de zijpaneel had metaalzaagjes en dremelschijfjes nodig) etc. En ondergeschikte hardware kost uiteindelijk ook weer geld....de goedkoopste voeding haal ik voor...10 euro? tel dan nog een HDD, disk-drive, mobo, ide-cables etc. etc. bij op....laten we zeggen 100 euro. Dan nog een kast, laten we zeggen de goedkoopste voor .....20 euro ofzo. € 120/20 = 6 weken. Ik moet dus zoiezo een anderhalf maand wachten voordat ik ook maar kan beginnen...500 euro totaal voor rijbewijs en reis.....en dan nog eens al het andere voor de CM en dit alles binnen 6 maanden =o....Dan moet ik toch noodgedwongen wachten tot 2006 lijkt me.... |
| | |
| | #173 (permalink) |
| Het is dat je niets over mij weet.... Weet je wat vrijwel elk chinees doet in Nederland? Hun ouders helpen met de zaak, waarom? Omdat zij geen personeel kunnen permitteren. En als ik dan eindelijk eens werk heb gevonden dat in overall acceptabel zou zijn geweest, dan krijg ik steeds weer vette ruzie en komt het me onderhand de strot uit dat ik hen beiden onderhand de keel wil doorsnijden. En alsof dat niet genoeg is, krijg ik nog gepreek aan te horen van gemiddeld anderhalf uur terwijl mijn computerboxen op maximum volume aanstaan. Ik wil wel buitenshuis werken, maar het houd mij buiten heel veel problemen als ik het nu niet doe. Het is dat je niets over mij weet.... |
| | |
| | #174 (permalink) |
| Goedbedoelde opmerkingen hoeven hier niet te ontaarden in een lawine van frustraties, daar is dit topic absoluut niet voor bestemd. Back on track, anders komt de grote bezem te voorschijn en gaan we ff opschonen! Trouwens: misschien is het wel prima dat iedereen hier zo weinig van elkaar weet! ZUllen we dat zo houden! DA! ( ![]()
| | |
| | #175 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik ga zeker meedoen met die casemod competitie ![]() Zolang ik niet wordt ontslagen (niet waarschijnlijk) verdien ik bijna 300 per maand en dit volle bedrag kan en zal ook in mijn casemod gestoken worden. Een klein overzicht van mijn koopplannen: - Begin dec: Mobo + CPU + LCD (inmiddels binnen) - Begin jan: Case (a 270 euro :P) + LEDbars - Begin feb: Watercooling + fans - Begin maart: PSU + sleeving En nog wat klein spul tussendoor (plexi, verf etc) Edit, reactie op Ragon: Dat was om te reageren op het geldtekort van iemand een paar posts hierboven, niet om mijn junkmod te showen.. ik weet ook wel dat het een CiP is. |
| | |
| | #177 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 augustus 2004 Locatie: Utrecht
| Laat ik ook maar eens mijn kast posten: http://www.reapers.nl/davey/Casemod/DSC00113.JPG In het donker: http://www.reapers.nl/davey/Casemod/DSC00111.JPG Binnenin: http://www.reapers.nl/davey/Casemod/DSC00103.JPG Mijn scorpion op de zijkant: http://www.reapers.nl/davey/Casemod/DSC00099.JPG En mijn gepolijste reservoir houder: http://www.reapers.nl/davey/Casemod/DSC00097.JPG Meer foto's en een filmpje: http://www.reapers.nl/davey/Casemod/ ADMINBREAK: het formaat van je fotos is niet zachtaardig voor onze layout. Respecteer svp onze bovengrens van 500 pixels breedte!!! |
| | |
| | #178 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Niet heel bijzonder, maar wel erg netjes uitgevoerd! En dat zie ik liever dan een origineel idee waar een rotzooi van gemaakt is Die schorpioen is ook erg leuk (je zou ook een extra zijpaneel kunnen bestellen en daar zo'n schorpioen in dremelen ) |
| | |
| | #180 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Zeer nice Xato jammer dat sommige foto's wat wazig zijn, maar t filmpje is wel vet Bedankt voor de inspratie, die gepolijstte Aquatube is echt heel vet imo, ga ik ook doen Op mijn zwarte case zou het er nog wel mooier uit kunnen zien.Wat voor sleeving is dat? Lijkt op doucheslang maar is het geloof ik niet. EditL heb nog eens goed gekeken en het is dus toch doucheslang ![]() Misschien moet je een ledfan gebruiken bij de radiator, bovenop is het wat donker :P Trouwens, misschien een goed idee om een Aquajet te gebruiken, nu heb je allemaal condens in je Aquatube. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |