Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 30-10-2004, 16:31   #151 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Ja blauw, dat hebben de meeste maar ja, als je begint met modden dan is het eerste resultaat voor jezelf natuurlijk super.
Als je mesh en rounded cables koopt ziet het er al een stuk beter uit.
Oud 30-10-2004, 16:31   #152 (permalink)

Standaard

Volgens mij ben ik al besmet hagag.

EDIT: Ben eigenlijk al heel tevreden maar ik heb het vreselijke gevoel om alles zwart te spuiten haha.
Oud 7-11-2004, 10:46   #153 (permalink)
amd

Standaard

Lcd en ccfl's van mede CJ gekocht

amd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-11-2004, 22:49   #154 (permalink)

Standaard

Netjes
KAMIKAZE-FREAK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9-11-2004, 19:23   #155 (permalink)

Standaard

Dit is een gangster modje! Echt stoer, dit is modden to the max!
Ice T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-11-2004, 00:04   #156 (permalink)

Standaard Lian Li

Heb ook ff lopen modden, ben er wel erg tevreden over, na de HCC ff de kabels enzo opruimen en verder modden

Meer pics op http://matr1x.nl.tt
MaTr1x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-11-2004, 21:58   #157 (permalink)

Standaard

Vanavond even de UV CCFL's geplaatst en meteen nog wat ander klein grut opgeruimt.

Foto is een beetje vreemd, maar wel lekker.
Oud 2-12-2004, 17:59   #158 (permalink)

Standaard

Kwam maanden geleden met het idee een spinnenweb patroon uit te dremelen. Zag dit staan op i-net.

Met fotosoep de lijntjes eruit gehaald en gespiegeld.

De web gereconstrueert en erop geplakt.

Met een hobby mes eruit gesneden.

Close up van de snedes (daarna met potlood overheen gegaan)

Zagen zagen...wiede wiede wagen.....ko....

Nog meer figuurzagen!.......daarna wat gedremel voor de scherpe hoeken...

Wordt er onderhand ziek van....maar dan is de ruwe eindresultaat in zicht en kan ik eindelijk weer glimlachen :Y)
JoyRider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-12-2004, 18:03   #159 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Goed gelukt! Ik vind em supergaaf
Oud 2-12-2004, 18:32   #160 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Uhmmm..... dit vind ik eigenlijk wel amazing
Misschien te veel veren maar dit dwingt toch wel respect af
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-12-2004, 18:40   #161 (permalink)
PTR

Standaard

Ziet er goed uit. (
Hoelang ben je eigenlijk bezig geweest met het zagen ?
Oud 2-12-2004, 19:00   #162 (permalink)

Standaard

Nou....zoals je kon lezen, zo lang dat ik er strontziek van werd =P. Ik heb er maanden over gedaan (vanwege school en geen zin etc.), maar in werkuren zou het dan pakweg ruim 10 uur zijn geweest. Ik heb minstens.....wel zeker....20 metaalzaagjes (voor figuurzaag.....sinds basischool niet meer gebruikt, dus het was weer ff leren op een zeer ongunstig financiele manier), 8 dremelschijfjes ofzo.........nu moet ik nog alles vijlen dus komt er nog 2 uur erbij.

Waarom ik het niet met een CNC router heb gedaan?........omdat ik het ambachtelijk wilde doen =3
Met eigen handen gemaakt, iets waar ik trost op kon zijn

Maar helaas, nu moet ik het weer zien te verkopen, want het is bijna af en het past zoiezo niet in mijn kast. Ik heb n.m. geen Lian Li PC 60-Series EN besides, deze zit er al in:
Oud 2-12-2004, 20:45   #163 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Je hebt dit gezaagd in een PC-60 zijpaneel terwijl je zelf geen PC-60 hebt?! Waarom? :P
Ze zijn trouwens ook niet meer zo duur tegenwoordig, ik zou dit zeker een reden vinden om er eentje te kopen, ziet er echt super uit! (
Of probeer er eentje bij elkaar te laten sponsoren, als iedere casejunk 1 euro geeft dan heb je er zo eentje bij elkaar gespaard Krijg je van mij ook nog een CJ-casebadge en blauwe LED's :P
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-12-2004, 20:47   #164 (permalink)

Standaard

Erg strak gedaan! Misschien is een Spiderman mod een leuk idee? :P

Geduld blijft een schone zaak en levert weer heel wat moois op! Chapeau!
Oud 2-12-2004, 21:45   #165 (permalink)

Standaard

Toen ik eraan begon, zat ik nogal krap bij kas. Ik mag niet werken en krijg nog altijd € 15 per week =o (vanaf 2005 €20 hoi hoi!) En ik had al heel lang niets meer gedaan aan casemodding....mijn Kinzo lag weg te kwijnen en dus ging wilde ik weer aan de slag maar dit keer met de ambitie nog extremer een figuur uit een zijpaneel te krijgen, hoewel nu er wel een klein commercieel belang bij was.
In het begin had ik ook zoiets van....ik zal mijn rechterzijpaneel nooit zien (kast staat onder bureaublad rechts van mij) dus heeft het ook geen zin om daar in te dremelen. Dan maar een zijpaneel kopen waar ik dan in kan dremelen. Kom ik erachter dat het niet 1,2,3 te doen was en door de fabriek te laten posten werd mij al te duur. Ook wilde ik dat het zijpaneel afkomstig was van populaire kasten.

De Lian-Li PC 60 series kast was toendertijd een vrij dure kast, maar iedereen wilde of had 'em. (Minder rijke mensen konden de kast idd later nog kopen....) Desondanks heb ik op marktplaats.nl een oproep 'gezocht' gezet met de vraag naar zijpanelen van populaire kasten zoals Chieftec, Lian-Li etc. En na weken kon ik deze overkopen voor € 10. Naja, ik wilde niet moeilijk doen over de prijs en wilde gelijk aan de slag. Dus overgekocht na wat miscommunicatie met de eigenaar en aan de slag gegaan.....

Een spiderman mod kan een leuk idee zijn. Maar dan eerder voor mijzelf, ik zie niet zo gauw iemand een spiderman casemod kopen.... Overigens heb ik al wel over een ander CM zitten denken.....maar dan zit ik weer met het tekort aan apparatuur etc. Je moet onthouden dat ik alleen maar een Kinzo (heb gehad....is overleden tijdens het maken van deze zijpaneel, mam heeft een FERM van GAMMA als sinterklaascadeau gegeven....nu blijkt dat de KINZO misschien toch gemaakt kan worden =p) met kofferinhoud en flex slang heb. Ik zeg dan niet dat alles onmogelijk is.....maar het duurt dan wel net even te lang en alles kan te onprecies uitgevoerd worden waardoor de gehele CM kan mislukken.

Hoe kun je eigenlijk gesponsord worden door bedrijven? Zoeken ze je dan op of moet jij dan naar hen toe en smeken om spullen? (want alles van mijn eigen centjes kopen is nogal......duur =p)
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het Grote LOL Topic (deel 7) Thadeez Area 1337 621 26-06-2004 09:36
Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 the widow maker Casemod Junkies 573 11-06-2004 16:12
Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 The_Resetter Casemod Junkies 570 11-02-2004 18:51
Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes Hermanator Casemod Junkies 437 15-10-2003 17:57
Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes the widow maker Area 1337 6 5-09-2003 13:12

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.