| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #136 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #137 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Ik kan me nog herinneren toen ik met model-bouw bezig was dat ze dat "weatheren" noemen: de verf in het potje niet roeren maar met je penseel de onderste drap, het besinksel, op pakken en vervolgens je penseel droog maken...daarna met een luchtige beweging gaan "brushen" met je penseel over het matriaal. Verbluffend is het resultaat wat je daarmee kunt behalen ! Het voegt zeker wat toe aan de "echtheid" van het geen je mee bezig bent: schaduw, versletenheid of het "gebruikte".... Net als wat The_Resetter zojuist laat zien vind ik dit soort "huisvlijt" echt geweldig !! Ik zit echt te popelen om vorderingen te kunnen zien van dit (_ferry_) zowel als van The_Resetter ![]() | |
| | |
| | #138 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2004
| Niet echt een mod maar ik vind me kast af dus toch ff posten... ![]() http://pic13.picturetrail.com/VOL474...5/71109198.jpg http://pic13.picturetrail.com/VOL474...5/71109224.jpg ![]() ![]() Adminbreak: maximale breedte voor pics op dit forum is 500 pixels - IMG tags deels verwijderd |
| | |
| | #139 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Maar je bent niet de enige die zo denkt, zo heb ik een emailtje gekregen van een modder uit Amerika. Ik quote Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
| | #141 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2004 Locatie: De Aarde
| Nou ik moet hier posten volgens de admins Ik heb vandaag ff een neon balkje van 30 CM merk Sunbeam geinstalleerd en wou ff showen Before!! After!! ![]() Vertel me ff wat je er van vind ![]() Greetz, sliXX ![]()
__________________ --/../ Modding is een vak apart \..\-- |
| | |
| | #142 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Schreeuwt om kabelmanagement.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #147 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
| | #148 (permalink) |
| thnx mensen ik vind het erg leuk dat jullie het mooi vinden dit is mijn eerste kleine mod er moet heel veel aan gebeuren maar als er wat aan gebeurt laat ik het jullie weten! sliXX
| | |
| | #149 (permalink) |
| Sorry voor dubbel post maar ik heb vandaag ff een plexiglas erin gezet want dat vond ik echt nodig .. ![]() En toen kwam ik erachter dat ik nog een neon fan erbij wou dus hup ff naar MyCom om te halen! ![]() Effe nog van een andere angle ![]() ![]() Ik ben nog van plan mijn kast en alles wat eraan zit (monitor enz.) zwart te spuiten! Nou vertel nu maar jullie reacties ![]() En ja ik moet mijn kabels nog opruimen! Greetz, sliXX EDIT: En .. Ps: Ik heb geen window kit gebruikt gewoon ruw plexiglas!
| | |
| | #150 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Tja... blauw! :P Even een serieuze waarschuwing: stop voordat je besmet wordt met het m.o.d. virus. Dat wens je zelfs je ergste vijanden niet toe!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| « vraagjes
|
Nieuwe Case kopen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |