| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Zoals vele mensen al weten ben ik bezig met mijn 2e casemod. Ik heb hieronder wat pics gepost zodat ik jullie een indruk kan geven hoe het eruit ziet. Wat vinden jullie ervan? Ik ben er nog mee bezig dus het wordt nog mooier :P. Wat vinden jullie ervan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ziet er goed uit! (zkrs als je nog bezig betnt :P)
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Tnx man. Mn vrienden zeiden zo dit kan je toch niet veel te moeilijk voor 2e mod. Maar toen ik het af had stonden ze ff te kijken. Nu nog ff mooi schuren en vijlen en dan zien we wel weer. Maar ik vind het zelf ook zeer geslaagd! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Zeer strak (gedremeld)! Je gaat de draak nog op het plexi (neem aan dat je er gewoon plexi achter doet) plakken? Als je het zo 'los' laat lijkt me namelijk dat er makkelijk(er) iets achter kan blijven haken wat natuurlijk erg zonde zou zijn.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik heb ook nog een groot deel met figuurzaag gedaan voor de veiligheid. De kleine hoekjes enzo heb ik met de figuurzaag gedaan en ook een deel met dremel. Er komt nog gewoon plexiglas achter. Linksonder zien jullie nog een zwart stuk daar ben ik nu een fangrill aan het inmaken. Jullie zien zsm andere pics |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| dat ziet er erg strak uit, maar is het moeilijk of viel het uiteindelijk best mee.wat ik ben nu ook bezig met me 2e casemod, en wil ook wel iets leuks gaan doen met de dremel. Ik vind het ook erg mooi dat je alles om de draak heen hebt verwijderd.
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| | |
| | #14 (permalink) |
| ls je met figuurzaag bezig bent dan zit er zon lomp stuk gebogen ijzer om de kast en als je daarmee de kast aanraakt krijg je van die lelijke krassen. Het is nu eindelijk klaar de kast ik moet nu nog navijlen en schuren. Als dat gedaan is ga ik hem nog mooi overspuiten en kan ie weer terug in de kast. Ik zal morgen wat fotos maken en op de site zetten. Ik heb linksonder nu ook de fangrill gemaakt die overigens zeer geslaagd is! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Meet Rita | uzuri | News & Review Junkies | 19 | 12-05-2004 22:50 |
| Hoe meet je CFM | SaddY | Cooling & OC Junkies | 6 | 8-05-2003 06:20 |