| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Precies, ik vind dat stuk tussen 'grill' en 'case' er juist heel mooi uitzien!!! Echt cewl gedaan. Zo laat je ook zien dat je er zelf veel tijd en moeite in hebt gestoken. Je moet natuurlijk zelf weten maar ik zou het stukje laten zitten ![]() En die draak is super gelukt! Thumbs up! Maar waar ken ik die draak nog meer van? |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Er was laatst op de FP ergens een tutorial over zelf een window maken volgens mij, ik denk dat deze wel een beetje inspiratie gaf voor jouw window :P . [edit] Deze dus.... |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| zo ik heb ff het slotje er weer in gezet. Ik vind het een zeer geslaagde sidepaneel. Ik moet alleen nog ff wat van het hendeltje van dat harde schijf bakje dremelen want die komt tegen de zeikant aan scheelt maar 1 mm. Dus daar haal ik nog wat vanaf en dan is het helemaal klaar. Dan ga ik verder met mijn 2e mod aan mijn kast ![]() |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 januari 2004 Locatie: Zevenaar
| Ik zou persoonlijk ook die fangrill weglaten en er 1 in het plexi zetten. Maar das mijn smaak voor de rest keep up the good work.
__________________ ANTEC SX835II, P4 2,6 @ 3,4, 800FSB, 1GB 400Mhz Memory, XFX Geforce fx 5600 256MB |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Meet Rita | uzuri | News & Review Junkies | 19 | 12-05-2004 23:50 |
| Hoe meet je CFM | SaddY | Cooling & OC Junkies | 6 | 8-05-2003 07:20 |