| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ziet er goed uit. Ik had alleen linksonder het stukje voor de fan weggelaten en een doorzichtige fan op het plexi vastgemaakt.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Die fangril is wel mooi.. maar ik bedoel meer dat stukje wat ernaast zit.. Als je dat stukje tussen de 'fangril' en de rand van je sidepanel weghaalt is het al een stuk mooier. En ik zou er gewoon helemaal niks hebben gedaan.. alles doorzichtig (fan+fangrill) omdat dan alle aandacht naar de draak gaat, maar dat is mijn mening/smaak.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Netjes hoor! ![]() Of zoals de oma van de familie Knots zou zeggen: "Ouwe dremelaar!" (of was het nou toch zemelaar :P)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Gewoon doen wat jij mooi vindt, je moet er per slot van rekening zelf tegenaan kijken en het mooi vinden, ik vindt het juist wel weer mooi, het krijgt op die manier een proffesioneel uiterlijk, commercieel zelfs.... Mooi dremelwerk, zijn niet veel mensen die dat zo goed kunnen.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Dit is een dag nadat ie gespoten is. Als je nog haaltjes ziet dat zijn pluisjes hebben wij veel last van hiero. Die kan ik er zo afhalen. Ik zal eventjes een closeup maken van de kop van de draak ![]() http://members.lycos.nl/Dubock/pics/closeup.jpg |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Meet Rita | uzuri | News & Review Junkies | 19 | 12-05-2004 22:50 |
| Hoe meet je CFM | SaddY | Cooling & OC Junkies | 6 | 8-05-2003 06:20 |