| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Dan ook maar een paar plaatjes van het resultaat tot nu toe. ![]() ![]() ![]() ![]() Specs: Lian-Li PC-60 Asus P4T533-C Intel P4 2.8 met zalman cnps 7000 CU 512 mb PC 1066 van Samsung Asus G-force 4 8460 DLX met zalman HP-80 Voeding Enermax 435 watt Baybus Zalman 2x WD 80JB DvD Toshiba Brander Plextor 48x24x48 2x fan intake (standaard) 2x fan out akasa blue 1 ccfl blue And modding is still in progress :-)
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Dat is mooi , Daffy! Zeer strak die Lian, en dat traanplaat is echt een zeer mooie toevoeging, dat doet het echt goed in die Alu kasten! Die Zalman Processor koeler is veel groter dan ik dacht, als je hem zo gemonteerd ziet, ziet er wel erg stoer uit! Nu nog ff zelf uit alu een frontje maken voor de baybus, zodat dat zwarte uit het front is. Je moet wel even een beschrijving van deze zeer mooie case in de Gallery van CJ plaatsen, en een verhaaltje met close-ups en detail fotos in de Caseviews afdeling hier op CJ!! Wat is eigenlijk dat zwarte kassie bovenop?
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Mooie mod! Traanplaat ziet er mooi uit! Mooie baybus ![]() Ik zie bovenop een klein windowtje zitten ofzo? Of is dat een blowhole? Zou je daar een pic van willen maken Verder toffe mod! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Jaja een oude modem grin maar nog wel een echte, maar goed binnenkort adsl. Ja bovenop is een blowhole en voorwat betreft dat frontje van die baybus..............tis niet zo goed te zien maar tis wel heel mooi donkerblauw plexi. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003
| Nice job hoor..alleen de kleur van die baybus past niet echt bij het geheel...afgezien van het feit dat die zalman baybus op zich wel een heel erg kewl modelletje is. En traanplaat folie doet het altijd goed...kheb er een jaar geleden nog eens een keer een hele verkoopbalie in een tuningshop mee gedaan. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Snif, goed ik zal nadenken over dat frontje. Echter voor de kleurendoven onder ons dat frontje is van blauw plexiglas lijkt op de foto wellicht zwart maar tis blauwwwwwwwwww grin :P
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Een Work/Game systeem | Masaki | Hardware Junkies | 20 | 10-09-2007 07:13 |
| Command shutdown work stadion | brantje | Software Junkies | 1 | 8-07-2005 13:06 |
| Case 'mod' work in progress | Be'lakor | Casemod Junkies | 12 | 6-04-2004 09:57 |
| Art work van mij en 3d models | ThaBram | Area 1337 | 14 | 29-06-2003 09:59 |