| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2004
| Ik ben van plan een window te maken in men pc. Het probleem is, meestal je mensen die dit doen en dan doen ze een soort van "rubberjasje" rondom. Ik vind dit totaal niet mooi. Ik wil bloot metaal tegen men plexie.. hoe kan ik hier het best aan beginnen. (Ik wil het sidepanel enkel spuiten als het echt moet...) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| hmm ik denk gewoon aan de binnenkant een figuur aftekenen en dan dat uitzagen, vervolgens een btje rondveilen zodat je je pootjes er niet aan snijdt, en dan plexi aan de binnekant ertegenaan lijmen. Dat gaat denk ik alleen op als je een zijpaneel hebt zonder relief, anders heb je zon irritante kier dr tusse :P kandeldak :8 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Plak gewoon je zijpaneel af met afplakband om krassen te voorkomen. Vervolgens uitzagen met dremel of decoupeerzaag, vijlen/ schuren en plexi er achter plakken met tape, kit of lijm.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Rondjes maak ik met een gatenzaag. Als de rondjes groter moeten dan je met een gatenzaag kunt maken pak ik de decoupeerzaag weer. Als de gaten heel groot moeten worden pak ik de slijptol ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 juli 2003 Locatie: Limburg
| Citaat:
![]() Sowwy moest ff ik zelf heb een window gemaakt voor een klant met een soort popnagel zodat het plexi er wel nog uitkan zonder de zijkant kapot te maken, zag goed uit, ik zal wel eens photo gaan maken, kom er toch wekelijks vanwege problemen met pc | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| window maken | brutality | Casemod Junkies | 9 | 22-10-2007 20:36 |
| window | Duikertje | Casemod Junkies | 6 | 11-02-2006 18:36 |
| Gezocht: bedrijf in Europa wat window etches kan maken | Casemod Junkies | 12 | 7-08-2004 22:08 | |
| Window en blowholes maken | Syzzer | Casemod Junkies | 15 | 28-01-2003 19:52 |