Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 10-03-2003, 02:11   #1 (permalink)

Standaard ziijwand acer veriton

hoi ppl,

hehehe ben nog geen casemod by far moet nog beginnen, voorlopig geen geld ervoor.

tenminste zat te denken aan een simpele goedkope oplossing (indien mogelijk) om toch alvast een begin temaken met het verfraaien van mn computer.

nl. ik heb een acer veriton 7200d met een uitschuifbare linkerwand, zou deze willen vervangen door een window wand, heb zulke wanden al gezien bij andere merken computers (ong.25 eur, dus ik dacht hmz zo'n zijwandje erin en een neonverlichting en je bent voor weinig geld een end op weg.

Maar zou niet weten hoe ik naar een bedrijf moet zoeken die zulke zijwandjes die op mijn computer (acer) past, dus vraag ik hier om hulp/tips.

Verder wou effe dat dit een verdraaid leuke site is, pas sinds vandaag denk ik aan case modin, ga hier nog veel leuks zien,

greetz
marco01 is offline  
Oud 10-03-2003, 02:52   #2 (permalink)

Standaard

de nachtploeg is present Maar inderdaad een window is een leuke manier om met je case te beginnen. Zolang je geen last hebt van 2 rechterhanden moet het ook niet echt een probleem vormen. Guru Bart_banaan laat bijvoorbeeld in DEZE TUTORIAL zien hoe dat precies in zijn werk gaat. Kijk bijvoorbeeld eens bij Space Promotion voor een mooi window kitje. Hierna een mooi lichtje erachter en het hek is van de dam. Dan kan je stapsgewijs het uiterlijk van je pc gaan veranderen, zowel van binnen als van buiten. Nu je ook de bnnenkant van je pc toont, wordt het opruimen vanbinnen. Misschien je voedingskabels meshen, rounded IDE cables, mooie coolers, etc etc. Moge Casejunkies een bron van inspiratie vormen maar vooral: have fun!
Oud 10-03-2003, 03:34   #3 (permalink)

Standaard

hoi Hermanator,

nou ja nachtploeg, wou om 1 uu naa bed gaan maarja dat wordt natuurlijk 5.00 uur als dat lukt

kan goed typen maar dat is zon beetje alles wat ik met mn twee linkerhanden kan, wil graag toch echt op zoek naar een bedrijf die deze zijwanden levert, heb er al 1 gezien maar dat was voor een ander merk compuke, misschien weet je computerzaken die veel van dit soort wanden verkopen?

Hehehe ge heb nou een ultra stille floppydrive LOL

greetz
marco01 is offline  
Oud 10-03-2003, 04:31   #4 (permalink)

Standaard

Dan denk ik dat je toch misschien verkeerd zit met je case, volgens mij worden er voor jouw computer, Acer Veriton geen speciale plexi sidepanels geleverd Maar misschien is er een bevriende modder die even voor dat raampje kan zorgen?
Oud 10-03-2003, 06:04   #5 (permalink)

Standaard

inderdaad, zelf decoperen... Tell us where you live, er is vast wel iemand die een raampje kan zagen bij jou in de buurt....
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ACER 1916W modder.exe Hardware Junkies 11 19-03-2007 19:17
Bios resetten van Acer TravelMate 212-C eXistenZ Hardware Junkies 5 8-11-2003 18:19
[TFT] ACER AL707 Raven Hardware Junkies 2 29-06-2003 14:34

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.