| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 april 2004
| Ik wil ook graag een case mod maken maar ik ben eerst eens aan het uitzoeken hoeveel dit grapje me kost. Iemand enig idee hoeveel plexiglas ongeveer kost? Ik heb gehoord dat het best duur is dus misschien moet ik toch iets goedkopers gebruiken. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Bij de bouwmarkt betaal je een 10tje voor en window ofzo, bovendien maken ze het niet op maat voor je. Bij de groothandel betaal ik 3 euro voor een flink window, en daar hebben ze ook gekleurd plexiglas enzo. Voor de groothandel bij jou in de buurt: www.telefoongids.nl, en ff zoeken naar een kunstoffen-bedrijf o.i.d. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Bovenstaande reacties zeggen genoeg, maar dit had je ook zelf op kunnen zoeken dmv. google en de gouden gids.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| prijzen | Rush | Hardware Junkies | 9 | 24-06-2006 15:45 |
| De nieuwe AMD processor prijzen | HardcoreRaver | Area 1337 | 2 | 15-02-2005 18:40 |