| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hallo, Ik heb laatst het setje speakers van de gamma gekocht, ik denk dat je ze wel kent (2 stuks 25 eur ..Ik wil een keer beginnen aan een plexi modje, en heb besloten een van deze boxjes in plexi uit te voeren... Het is de bedoeling dat ie draagbaar moet zijn, zodat ik em ergens mee naartoe kan nemen e.d. (egt mobiel, dat ik em ergens opt gras kan neerpleuren bijv.) Een vriend van me heeft ook een dergelijk iets met een klein batterij-versterkertje erin... Maar, ik wil meer, ik wil er een dual green CCFL in... ![]() Hier kome me vraagjes: - Klinkt een plexiglas behuizing om een speaker wel goed ? - Als ik 8 AA batterijen (penlites) erop zet voor de benodigde 12 volt, trekken die dan snel leeg met die CCFL's aan ? - De aansluitingen moeten zo zijn dat ik me stereo dr op kan zetten, en als ie mobiel is dat ie dan op de interne versterker kan worden gezet (dus battery-powered) omdat me discman niet genoeg power levert. - Welk batterij-versterkertje (dus btje low power) raden julie aan voor dit klusje ? |
| | |
| | #2 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P | ||||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Peltier vraagjes. | brantje | Cooling & OC Junkies | 15 | 4-12-2005 02:11 |
| Vraagjes | brantje | Elektronica Junkies | 31 | 27-06-2005 11:22 |
| Vraagjes | booger | Hardware Junkies | 1 | 16-05-2005 23:45 |