| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Iedereen maakt wel eens een mislukking met casemodden, en dit topic is bedoelt om al je mislukkingen te showen. Het gaat hier dus niet om een verhaal dat je met je boormachine een gat in je mobo boorde toen je je voeding installeerde, het gaat om de foto van het mobo met het de boor er nog in .Zoals bekend mogen foto's maximaal 500 pixels breed zijn .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Om meteen maar af te trappen met mijn mislukking van vandaag: Mijn nieuwe reservoir in aanbouw, de oude was wat te groot dus komt er een nieuwe die ook ín mijn kast past. Alles is nog vredig en niets is stuk :P . Het draad op het uiteinde maken ging wat zwaar met het wringijzer dat bedoelt was om M4 te tappen ofzo, dus ik pak er een grote baco bij en ga weer verder met tappen. Na een kwartiertje draaien zit alles erop, de werkbank was ongeveer een halve meter verschoven en ik moest 2 extra klemmen op de bankschroef zetten zodat ie niet weg gleed. Maar: er zat nu draad op het stuk koper. Dus met de baco de bankschroef weer geopend, en toen zag ik dit ...Het wringijzer vond die baco ook niet zo leuk volgens mij :P ...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Ok, mijn verhaal: Ik was mn drives aan het stealthen, en schoot een beetje uit met mn dremel schuurbitje: Geprobeert t met revell-verf te repareren, maar gaf toch niet het oude effect, Gelukkig nog een nieuwe kunnen bemachtigen en die wel goed gedaan :P
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2004 Locatie: Hoofddorp
| ja leuk mn eerste mod, een blow holl in mn plexi maken ![]() t grootte gat maken was een eitje, gewoon een gaten boor gebruikt. toen de 4 kleine gaatje, de eerste 3 gingen goed maar de 4de maakte ik een barst in mn plexi, maar t ziet er nu zo uit: |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Do I have to say more? :P Ik zal geen pic posten van hoe hij er nu bij staat, enkel het frame leeft nog. Het was me eerste ervaring met casemodding. ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 maart 2004 Locatie: Hoofddorp
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
(al zijn die ronde vast niet goedkoop..) | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Topic opgeschoont: Iedereen maakt wel eens een mislukking met casemodden, en dit topic is bedoelt om al je mislukkingen te showen. Het gaat hier dus niet om een verhaal dat je met je boormachine een gat in je mobo boorde toen je je voeding installeerde, het gaat om de foto van het mobo met het de boor er nog in. Dus geen verhalen over mislukkingen zonder foto's en al helemaal geen discussies over plexiglas :P.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Een mislukking die nog te repareren viel Ik was op mijn stage lekker aan het boren, 15mm breed in 8cm diep koper. Eerste gat ging prima, kwamen mooie rookwolken uit het koper van het koelmiddel. Dus ik begon aan het tweede gat, ging lekker, tot ik opeens doorhad dat ik vergeten was om koelmiddel te gebruiken maar toen was het al te laat, boortje brak af. En uiteraard in het koper.Het boortje zit in het kleine gat. En wat doe je dan, om dat koper te redden :P ...
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Hopeloos Een boortje dat vast zit in welk matriaal dan ook is altijd moeilijk te verwijderen ! Het boortje is van een hardere legering als die van het te boren object, de beste oplossing is een matriaal dat nog harder is dan dat boortje.... dat is al gauw diamant :P en dan nog zal je altijd "overmaats" moeten her-boren. Wat je ook kunt proberen is om het boortje te "vergruizen" met bv een hamer en een center-punt (rammen maar) om het zo stukje voor stukje te verwijderen uit het gat.... Maar okay.... als je de ruimte hebt is dit ook een ghetto oplossing probeer de volgende keer rustiger en doordacht te boren ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show hier je LCD schermpje | Bart_Banaan | Elektronica Junkies | 69 | 1-03-2008 20:18 |
| Show hier je BridgeBuilder bruggen! | the widow maker | Software Junkies | 29 | 15-04-2004 16:19 |
| Show hier je reservoir ! | Li-Unit | Casemod Junkies | 72 | 7-03-2004 13:03 |
| Vriendin of ex vreemdgegaan? Show hier haar foto's | Mr.Stallone | Area 1337 | 12 | 27-08-2003 22:13 |
| Post hier al je mislukkingen met je computer! | Quoctrung | Area 1337 | 32 | 20-08-2003 16:54 |