| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Hehe, dat gaat niet, aan een boor zit een soort van "schroefdraad", waarmee de boor zich in het materiaal vastvreet... Daardoor kan je hem alleen maar er in of er uit draaien... En het gat is maar net zo groot als de boor, dus hoe weil je er een tang rond krijgen ?
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Ik weet mischien een oplossing. Een T stukje maken van wat ijzer. En dan op de boor proberen te lassen en dan als een kurketrekker eruit draaien. Of gaat dit niet lukken.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Wist niet dat er zo weinig casemodders zijn die fouten maken! Ik heb mijn Digitale Camera gesloopt toen ik probeerde het groende ledje te vervangen door een blauwe.... Ondanks dat de batterij eruit was stond er nog spanning op de camera...ik maakte kortsluiting, kreeg een opdonder en camera was dood ![]() Uiteraard heb ik hier geen foto van kunnen maken :P |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Het past wel in het rijtje vind ik: Ik had een aantal leds en weerstanden gesoldeerd en aan een molex gehangen. Alleen ik had er nog geen krimpkous omheeg gedaan. Komt er zo'n gast bij ons binnen. Ohhh wat een mooie ledjes, en sommige mensen begrijpen niet dat je kijken met je OOGJES doet en niet met je VINGERTJES. Naja je raad het al, hij duwt ertegen en ik heb een rookmachine en coole lichteffecten. Jammergenoeg hing er ook een toen die tijd nieuwe 80 gig hdd aan . Data was nog te redden, ik heb het printje vervangen. Dat is misschien ook een goede tip voor anderen: Hang je eigen electro kuntselwerk aan de zelfde tak ( kabel met 3 of 2 molexen) die van de voeding afkomt, als je dan kortsluiting maakt is er alleen kortsluiting in die tak en blijven je hdd's en zo ongedeerd.[/u]
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show hier je LCD schermpje | Bart_Banaan | Elektronica Junkies | 69 | 1-03-2008 20:18 |
| Show hier je BridgeBuilder bruggen! | the widow maker | Software Junkies | 29 | 15-04-2004 16:19 |
| Show hier je reservoir ! | Li-Unit | Casemod Junkies | 72 | 7-03-2004 13:03 |
| Vriendin of ex vreemdgegaan? Show hier haar foto's | Mr.Stallone | Area 1337 | 12 | 27-08-2003 22:13 |
| Post hier al je mislukkingen met je computer! | Quoctrung | Area 1337 | 32 | 20-08-2003 16:54 |