| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: raamsdonksveer
| Het begin ![]() Kabels gemesht Beetje traanplaat spul erop geplakt Blauwe ccfl's binnen gekregen ![]() Volcano 9 erop gezet Close-upje van mn volcano 9 meer info en plaatjes (hele grote) op www.thomasvdwillik.tk
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| Mooie mod! Lijkt een beetje op mijn idee waar ik nu mee bezig ben.. ik moet mijn kabels nog meshen... gezien het de eerste keer gruwelijk fout was gegaan... mijn eigen fout.. Ik wacht alleen nog ff met Pics maken totdat hij echt klaar is .. ik heb er 3 ccfl's inzitten... binnenkort komt er nog een rode bij als het goed is .. mijn nieuwe fans moeten op mijn rheobus aangesloten worden en bovenin 2 blowholes gemaakt worden. dat is nog zo'n beetje mijn plannetje... aangezien ik alles al besteld heb.. is het even wachten op de inkoopacties om binnen te komen! Leuke mod! ga zo door! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| Citaat:
ja die traanplaat is erg leuk!. ik zit te twijfelen of ik het ook zal gaan doen of niet? ochja... nu ff geen geld voor... zit echt in geldnood! ![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| tuup, mooie kast man!!! zeg maar tegen je pa dat je dat moederbord mag kopen van mij maar kijk eerst s overal wat ie kost, het verschilt soms echt meer dan 20 euro!!! mzzl, tw@n
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: raamsdonksveer
| er komt een inkoopactie aan, we zijn nu bezig met een animocheck op laupro http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=207
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| | |
| | #8 (permalink) |
| mooie site ook trouwens! alleen die server is langzaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!! echt, kep kabel, en zit nog best lang te w88 tot alles geladen is mzzl, twan
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Maar over je mod: Erg mooi gedaan! Die vulcano coolmod vind ik de beste verbetering! Dat traanplaat-spul is erg handig, het weerkaatst je licht! Maar misschien kan je nog een blauwe/rode ccfl boven je window doen, dan is ie denk ik net helemaal áf!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ahzo, jah, dan zit mn snelheid toch wel lekker heb je je epox mobo al? mn pa doet nooit moeilijk als k nieuwe hardware koop, als het maar zin heeft, en de oude sjit verkoop :P mzzl, tw@n
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
ik wil het ook in m'n case plakken maar ik heb nog geen tijd gehad om het te kopen. :P Leuk effect ik weet nu ook zeker dat ik het er in ga doen ![]() | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Je hebt folie en echt metaal, maar dat metaal is erg zwaar, dus folie over het algemeen beter lijkt me!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thomas the Tank Engine | Demoniac | Frontpage Discussie Forum | 11 | 14-03-2008 09:43 |