| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| In dit topic is het de bedoeling om ALLEEN een foto van je window of window te posten, dus ook geen slowchat ertussendoor! Per window mag je 1 foto plaatsen. Het maakt niet uit of het een sidewindow is of 1 in je hdd. Natuurlijk geld ook hier de maximale breedte van 500 pixels. Ik trap alvast af met mijn window: ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| FF het window van m'n server posten. Zonder flits en op stofzuigerstand Owja, en niet zeuren over die PSU want dat is wel de allereerste psu die ik gemeshed heb lol, daarmee heb ik het geleerd ![]() ADMINBREAK: er staat toch 1 foto per window .... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| sorry, mijn pics zijn 600 pix breed.. staan op mn homepage dus ik ga ze niet rezizen: ADMINBREAK: das dan jammer, maar we zijn mild vandaag! http://members1.chello.nl/u.haarsma/...y/DSC01680.jpg even ter info: dit is geen sticker, dit is hand-painted en figuurzaag werk ![]() en de andere kant: http://members1.chello.nl/u.haarsma/...y/DSC01695.jpg deze tekst heb ik CNC uitgefreesd op mn werk... binnenkort ga ik haar herbouwen, maar ik heb eerst nog een paar andere projectjes ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik hoop hier over niet al te lange tijd ook mijn zijpaneel te kunnen showen.. en omdat ik niet de beroerdste ben, alvast een tipje van de sluier wat het ongeveer gaat worden: ![]() (was eigenlijk op zoek naar een ander symbool, maar toen kwam ik deze toevallig tegen en die vond ik eigenlijk veel mooier :P)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
|
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Hij blijft erg vet Zwieke!! Enne, de kast zelf is ook geen lelijk eendje trouwens! Ik zag em al een paar keer staan in wat webshops voor een erg aantrekkelijke prijs. Jammer dat ik niet aan cases doe :P Ik maak mijn eigen case wel voor mijn nieuwe systeempje. Mijn windowtje van mijn kofferski: ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Maak die eens schoon ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| « my pyramid casing
|
PSU Mod. » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show je zelf topic | CaseModXXL | Area 1337 | 70 | 12-06-2004 14:47 |
| Het 'show je garage inhoud met GTA3/RealGTA/ViceCity' topic. | GoTMoRe | Area 1337 | 37 | 22-04-2004 16:54 |
| Het grote 'Show us you'r Forum topic' | Mr. van Dooremolen | Area 1337 | 4 | 11-06-2003 15:59 |