| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2004
| hey guys ik heb onlangs een lian-li 6077 case gekocht en ondanks dat ik er zeer tevreden mee ben is er 1 ding dat me mateloos irriteert.. namelijk deze plastic rand die duideijk niet thuis hoort op een alu kast: ![]() ik kan me niet voorstellen dat ik de enige puurist ben die zich hieraan stoort.. weten jullie of er alu alternatieven zijn voor dit onderdeel van de case? misschien een produkt van derden of een mod... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Kan je het plastieke ding er niet gewoon vanuit de binnenkant uitklikken. Volgens mij heb ik wel ooit gezien dat er alu strips voor te krijgen waren. Ik weet echter niet of het voor de echte lian li was of voor een look-a-like.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| gewoon ff een stripje alu halen bij de ijzerboer, en dan op maat snijden...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Het lijkt mij dat ze bij lian li daar aan gedacht hebben en dus daarom een plastic stripje op die plek hebben.. ( Ik heb zelf geen lian, dus weet niet hoe et zit.. maar dat lijkt me als ik et zo zie ) | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Gewoon de dremel erin niet zeuren :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb ook wel eens zitten kijken of ik voor mijn Kingwin niet iets kon maken (zelfde systeem voor zover ik weet) maar omdat het klemsysteem aan die rand vast zit kan je het er niet zomaar af halen. Ik zal er morgen nog eens naar kijken en als ik iets gevonden heb laat ik het jullie uiteraard weten ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Omdat dan opvalt dat het geen alu is en op alu moet lijken en nu valt het op en weet je dat het niet op alu moet lijken maar dat het een 'design' randje is.. zegmaar. Je zou misschien iets met dat randje kunnen doen. Een alu hoek profieltje erop lijmen ofzo...
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Bij mij valt t niet echt zo hard op, heb een pc 61, maar het is toch niet lelijk vind ik persoonlijk, het heeft wel wat :P , maja anders gewoon een aluminium plaatje halen en erin modden.
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
|
| « CM Stacker
|
my pyramid casing » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| graveren in plastic (glas) | redbull79 | Casemod Junkies | 12 | 9-05-2008 22:47 |
| Schakelaars met blauw rand! | annuh | Shop Junkies | 3 | 23-05-2007 23:06 |
| plastic vuller | CraXz | Casemod Junkies | 8 | 5-01-2005 02:05 |
| Prometia Mach 2 & Lian Li kasten | InsaneKitty | Cooling & OC Junkies | 12 | 10-09-2003 11:00 |
| Laptop kapot, mist plastic kap. | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 57 | 4-02-2003 18:00 |