| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2004
| ga mezelf niet populair maken met deze post maar bestaan er ook modders met style? (: ik bedoel het moet tegenwoordig allemaal met kleurtjes, lichtjes, toetertjes en belletjes.. om eerlijk te zijn vind ik het allemaal redelijk uhhh..... kinderachtig. ik houd juist van strak en simpel... een mooi lian-li kastje bijv.. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| als jij stijl defineerd met "een strak lian-li kastje" dan zijn er onwijs veel modders met stijl...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Er is helemaal niets mis met een Lian Li, alleen heeft het niets met modden te maken aangezien je zo'n kast gewoon in iedere winkel kunt kopen... Uiteindelijk blijft het zo dat smaken verschillen en dat iedereen moet doen wat hij of zij mooi vindt. Wat jij kinderachtig of niet stijlvol vindt is voor een ander geweldig en andersom... Aangezien smaaktopics eigenlijk nooit op zinnige discussies uitdraaien (over smaak valt nu eenmaal niet te twisten) rest mij nog slechts één handeling en dat is het diplomatiek plaatsen van een stijlvol slotje: DA!
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Chopper Style PC | Jefje... | Casemod Project Logs | 11 | 8-01-2008 13:24 |
| In-style ramplank | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 10 | 8-10-2004 14:58 |
| [Style XP] - Matrix style, nu nog de rest | Raven | Software Junkies | 22 | 24-05-2003 10:06 |