| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2004
| hallo medejunkies, Ik heb een Aopen HQ-08 gekocht, het is me allereerste casemod, en ik vind dat mijn allereerste keer zeker geen blunder is geworden :P hierbij wat foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's van de voorkant met het kleurtje ![]() ![]() ![]() Ik ga aanstaande zaterdag mijn watercooling inbouwen, ik heb mijn cooling zelf samengesteld, het bestaat uit: -waterblok : aquacomputer - cuplex -Radiator : aquacomputer - Airplex evo 120 -Reservoir : Dangerden -pomp : Eheim 1048 als mijn budget weer wat hoger is komen er ook nog een chipset- en gpu-blok bij. Graag jullie mening over de mod/ WC-samenstelling Groeten, Tony..
__________________ Geniet, maar mod met mate...:P |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 mei 2003 Locatie: Kollum
| Je eerst mod ... Erg netjes gedaan dat front.. Blowhole ziet er goed uit en die floppydrive is ook mooi weggewerkt... En mooi gespoten... Echt niks op aan te merken, ben benieuwd hoe je hem afmaakt. Maar zo te zien zal het aan de afwerking niet liggen. ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| bedankt voor de leuke reacties Ik ben zelf ook erg blij met de tot nu toe geslaagde mod. Ik ga aanstaande zaterdag met me watercooling beginnen, ik ben van plan om in me bovenpaneel het reservoir vast te maken, zodat ik hem van buitenaf kan vullen, daarover binnekort meer foto's. De radiator komt voor de blowhole, de airplex evo 120, met een ledfan ervoor Ben nog wat inspiratie aan het opdoen voor de rest, maar het zal wel lukken Tony
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| hey die kast hebben we ook op school...cool!!! ik probeer ze al een jaar te overtuigen dat ze alles moeten gaan modden mischien als ze jou case zien dat ze wel doen dan, mooie kleur btw
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Erg leuk begin Zeker mooi voor je eerste keer Vind die blowhole gaaf, nu nog een mooie fan erachter ![]()
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Strak werk! Ik heb zelf ook een HQ08 staan (en ook nog een HX08 trouwens :P) en dit zet mij toch aan het denken of ik daar niet een mooie mod op kan gaan doen. Plamuren van de gaatjes en naadjes is goed gelukt zo te zien.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ziet er echt netjes uit, idd. (hopenlijk zijn de frontjes van je CD-ROM('s) ook zo mooi blauw...) Komt er nog een window in de zijkant? En laat nu ff een total view zien van je PC... Als dat dan ook zo mooi is als de zijkant, zal je mij zien kwijlen ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| @ Enterprice: de zijkanten zijn nog in orginele staat, ik ben alles aan het afmeten en aftekenen, measure twice, cut once.... want de window die ik nu bijvoorbeeld heb gemaakt is veel te groot... als ik verder ben komen er ongetwijfeld foto's bij @Demoniac: Het plamuren is vrij gemakkelijk, ga naar de dichtsbijzijnde auto zaak en vraag daar gewoon om polyesterplamuur, en schuurpapier van korrel 150, en korel 300... en dan gaat het perfect, maar om de andere onzuiverheden weg te werken heb ik zinkverf gebruikt, dat maakt de oppervlakte mooi egaal en als het droog is hoeft er zelfs geen primer op en kan je meteen je lak erover heen spuiten, en dat bracht mij tot dit resultaat Tony
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Mooie mod, die voorkant doet het goed op deze manier ![]() Ik hou dit topic ff in de gaten!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #14 (permalink) |
| nogsteeds leuke reacties Ik heb alleen nog niet zoveel meer nieuws, aanstaande donderdag komen nogmeer casemodspullen binnen, en dan ga de panelen eens aanpakken. Ik moet ze nog verven, en ik wil in me bovenpaneel me reservoir vastmaken zodat ik van buitenaf kan vullen en ontluchten. ik zal zo snel mogelijk meer foto's posten! Tony
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Verven? nee toch? Spuiten! Of heb je dat front ook geverft? Dan is het wel heel strak!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| « Chieftec ReMod
|
CM Stacker » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Aopen HQ45 | MichielH | Casemod Project Logs | 20 | 26-09-2006 21:15 |
| [cip] aopen | rockyr | Casemod Project Logs | 15 | 10-07-2004 11:39 |
| Aopen fx5200 | black magic | Cooling & OC Junkies | 15 | 24-02-2004 11:59 |
| Aopen H600B | Dark Wanderer | Casemod Junkies | 6 | 13-01-2004 20:48 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |