| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2004 Locatie: Loenhout (BE)
| Hey, Ik ga voor het eerst m'n eigen casemod maken, en daarvoor heb ik wat nodig. Om te beginnen: waar haal/vindt ik een metalen HOLLE bol met een diameter van +- 40 CM?? >/ Iemand een idee?? Greetzz, Witte |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Graag zou ik zien dat je http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=1900 eens doorleest, met name het tweede deel. ABN staat vrij hoog in het vaandel hier, dan kan iedereen gewoon je post lezen zonder te gissen wat je nu eigenlijk bedoelt .Daarnaast het topic even opgeschoont, OnTopic verder .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Je kan het beste een beetje rondkijken in van die 40+ hobbywinkeltjes. Meestal hebben die naast het standaard assortiment aan bolletjes wol, lapjes textiel en piepschuim vormen ook acryl bolletjes en dergelijken. Verder vind je vaak ook wel leuke dingen in winkel-etalages. Gewoon even naar binnen stiefelen (ook al is het Victoria's Secret ).
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DVD-RW gezocht | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 2 | 29-09-2007 18:38 |
| Gezocht! | Warheart | Elektronica Junkies | 10 | 24-03-2006 21:19 |
| WC pro met MSn gezocht | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-12-2005 19:19 |
| lshost.exe gezocht | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 5-11-2003 13:00 |
| hd van een gb of 5 gezocht | nestor | Samen Kopen Junkies | 1 | 26-10-2003 19:23 |