| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| ik heb net alles uitgedremeld en heb het gevijld met een vijl zodat alles even groot is. NU zitten er van die krasse op maar als ik met schuurpapier erover heen ga dan krijg je dat bijna niet weg. is er een manier om die krassen weg te halen want met poleisten is dat natuurlijk niet mooi het eindresultaat. iemand die me kan helpen? moet ik langer schuren? ik begin met 100 dan 400 dan 600. IEmand een idee die mij kan helpen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Waarom zou polijsten niet mooi zijn dan? En je zou inderdaad met een grotere korrel (1000 ofz kunnen proberen.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| 100 is te grof, en zelfs met 1500 krijg ik mijn metaaltjes nog niet spiegel glad, je krijgt het wel egaal, en near-mirror. Polijsten is hier de oplossing. Bedenk wel dat er heeeel lang werk in gaat zitten wil je dit netjes doen.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik zal eens vragen aan mijn pa wat voor polijst pasta hij meegenomen heeft. Ik heb vandaag wonderspul van hem gehad! Voor mijn heatsinkjes voor mijn videokaart. Ik heb dat geschuurd op een stuk glas, met korrel 180 tot 1500, daarna 1500 water, vervolgens een extreem goede polijst pasta. Wat dit is weet ik niet, maar ik smeer het op een A4-tje, draai er dondjes over, ben net een minuut bezig, en ik kan mijn lelijke kop erin zien! Maar polijsten gaat lang duren, als je een groot oppervlakte hebt. Alles moet egaal en het moet natuurlijk overal netjes worden. Je moet alleen polijsten als korre 1500 water niet glad genoeg voor je is (dit is te vergelijken met mat). Wil je glans, zul je moeten polijsten. Trek daar maar een middagje voor uit (inclusief schuren). Maar het resultaat is dan ook extreem!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| masterwebber maakt ook heatsinks voor zn videokaart. ik ben ze broer en help hem maar ik moet die krassen van de vijl weghebben. hoe moet ik dat nou doen? want die krassen zijn lelijk. Je kan toch gewoon bij halfords autopoleist kopen ofzo? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Sorry voor het maken van een nieuwe topic maar hier heb ik het maar gepost. Ik heb een zwarte kast xenon xb weet niet of jullie hem kennen maar ik wil mn kast graag glimmend maken. Is dit mogelijk? met welke materialen moet ik dit doen? Om een voorbeeld te zien heb ik de kast van het topic mods gepakt. Hieronder zien jullie hem. Ik wil mn kast ook zo glimmend maken. Hoe doe ik dit? en wat heb ik nodig? http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....de/sonata1.jpg ADMINBREAK: pics breder dan 500 pixels alleen maar linken svp. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Om je kast net zo glimmend te krijgen moet je de huidige lak iets opschuren, er een paar lagen zwarte hoogglans-lak overheen spuiten en daarna heel veel blanke hoogglans-lak. Let er wel op dat je hierop alles ziet, als je hem een keer aanraakt kan je meteen gaan poetsen ![]() EDIT: Spuiten in hele dunne laagjes trouwens, dat geeft het mooiste effect. Als het er de eerste keer niet egaal op zit maakt niet uit, dat probeer je gewoon met de volgende laag te compenseren.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #15 (permalink) |
| ik heb de krassen eruit gekregen met schuurmachine. Ik heb gewoon schuurpapier van 500 1200 en 2000 eronder gedaan en na die 2000 is het echt een spiegel. Die krassen zijn weg dus daar ben ik heel blij om. Voor dat schuurpapier ben ik mn hele dorp afgewest en niemand die het kon krijgen. Ik moest gewoon 10 kilometer rijden voor een autolak bedrjf waar ik die shit heb kunnen kopen voor 80 eurocent per velletje. Is dit niet ergens online te bestellen? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [VR] aluminium koffer | frans | Recycle Junkies (V&A) | 2 | 11-08-2007 08:33 |
| Aluminium platen | Bloged | Casemod Junkies | 19 | 27-04-2006 16:44 |
| Hout of Aluminium ? | Bobie | Casemod Junkies | 11 | 29-09-2005 16:26 |
| Aluminium frezen | darkice | Casemod Junkies | 21 | 9-03-2003 13:16 |