| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Het bewerken van glas is erg lastig, het is kijhard, en vlijmscherp. Ik zou voor een alternatief kiezen: Plexiglas-spiegel . kan je mee zagen en boren wat je wilt, net zoals in gewoon plexi. Elmaplast in Vijfhuizen (vlak bij haarlem) heef het in ieder geval, voor een leverancier bij jou in de buurt zal je even moeten zoeken op www.telefoongids.nl naar een kunstof-groothandel o.i.d. bij jou in de buurt. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Glas bewerken kan je wel vergeten, je kan het alleen langs een bepaalde lijn breken maar het netjes bewerken is niet te doen. Je kan het beste werken met plastic spiegel (zoals partyboy al zei), want het is veeeeeeel beter te bewerken dan echte spiegel, van glas.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Ik heb mijn spiegel onderin mijn kast met een glassnijder gedaan, maar de randen zijn niet netjes zegmaar. [off]weet iemand nog een goeie webhost ik kan dat topic niet meer vinden, dan kan ik pics posten[/off]
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
www.lycos.nl ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FAQ: Plexiglas bewerken | Blackcrown | Casemod Junkies | 99 | 13-11-2006 16:28 |
| Glas bewerken (spiegel aanpassen aan comp?) | Dwempe1 | News & Review Junkies | 2 | 5-07-2006 17:54 |
| Glas bewerken voor Spiegel mod en Neon tube afhalen | MrDarkraver | Casemod Junkies | 1 | 13-03-2006 20:21 |
| Staal bewerken | Dubock | Casemod Junkies | 15 | 8-05-2004 12:06 |
| plexi bewerken | tongue_of_colicab | Casemod Junkies | 5 | 30-12-2003 22:26 |