| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Ik wil dus een compleet nieuwe pc gaan maken, maar zonder een kast kom ik niet ver dus ik ben overal opzoek geweest naar een goede kast maar kan nix vinden wat voor mij goed is . IK wil niet meer betalen dan 200,-- voor een kast (leek me wel genoeg)Nou ben ik best wel moeilijk volgens mij met een kast; hij hoeft er niet super uit te zien maar toch wel een paar dingen: moet een window in zitten of in ieder geval moegelijkheid tot inbouw <-- Er moeten geen fans inzitten (komen toch papst in)<--- er moet geen voedinge inzitten (komt toch zalman in) Moet wel veeel ruimte zijn voor fans, 2 voor in 2 achter liefst 1 of 2 aan de zijkant en 1 boven<-- Er moet niet zo een kapje voor me drive's zitten (zo'n deurtje aan de voorkant) want ik wil niet dat als ik met musketeer en me aerogate 4 erin gooi elke x me deur moet openene om te kijken <--- liefst usb aan front Stuk of 4/5 drives (weet ik veel hoe dat heet, waar je je cd-rom enzo in kan doen) en lekker groot zodat ik er later mischien nog waterkoeling in kan doen. dat was het denk ik wel, is er iemand die zo'n kast heeft of heeft gezien. Ik weet het echt niet welke ikke moet nemen <-- dilemma
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Dit is een typisch geval van een "wat moet ik kopen" vraag die wij echt niet voor jou kunnen beantwoorden. Lees reviews en struin het internet af en maak op basis daarvan een keuze. Smaken verschillen nu eenmaal teveel om er hier over te gaan discussiėren... Succes!
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zelf een case maken, tips?? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 7 | 14-12-2006 19:10 |
| Tips voor casemod | Nemesis | Casemod Junkies | 2 | 25-08-2005 18:20 |
| Tips ivm nieuwe mod. | Guus | Casemod Junkies | 5 | 11-02-2005 11:04 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 10:22 |
| Licht tips. | YazooWillie | Casemod Junkies | 9 | 26-03-2003 10:57 |