| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2004 Locatie: Hoorn
| Heys, Ik las laatst op het internet dat mensen mischien hun ps2 gaan modden. Lijkt mij nogal slecht idee. Want als ie naar de pleus gaat heb je niks meer. Maar een raampie erin lijkt me wel geinig. Wie heeft dit weleens gedaan of gezien. En heeft iemand foto's van zo'n mod? greetz, Byteworks
__________________ First case mod. (fulltowertje) Round1 0% {{|||||||||||||||..}} 100% Pentium4, 2.68 ghz, 512mb, Geforce FX5200 128MB, 120gig HD |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dat is een lelijke mod. Hadden ze beter een figuurtje inplaats van twee vierkanten kunnen maken.. En een andere plek voor de raampjes was ook wel handig geweest..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik had bijvoorbeeld een half rondje op de plek waar de disc zit gedaan en dan die in een rechte lijn verder laten lopen aan de rechterkant (de rechterkant zoals je ziet op die foto, langs de voorkant dus als je er van voren tegenaan kijkt) en dan langs de onderkant hem schuin toe laten lopen om het te 'eindigen'. Dan nog een mooi lichtje erin en het zou al een stuk mooier zijn. Maar ik vind inderdaad ook dat een ps2 zonder gemod te zijn veel mooier is.. helemaal die special editions in die coole kleuren.
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Ik had ook eerst me PS2 gemod, gewoon een windowtje en een blauwe CCFL. Deze PS2 hbe ik inmiddels al verkocht, want hij was omgebouwd en ik wilde online. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 november 2003
| Xbox is veel mooier te modden.. Ik denk dat de PS2 geen ruimte heeft om er iets moois van de maken. Ik vind hem standaard veel mooier dan met ene window. Wat je wel zou kunnen doen is een op maat gemaakte glowpad eronder zetten ofzo of iets met ledjes. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ja, dat lijkt me wel mooi.. Een eigengemaakte standaard inplaats van die van Playstation.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Of je kan m helemaal in n plexi kast bouwen... dan word t wel mooi denk :P
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2004 Locatie: Hoorn
| In plexiglas bouwen is wel vet. alleen nogal wat werk. En me aansluiting voor netwerkadapter en zun schroefies moeten ook precies goed zitten dan. Maja... ik heb ook een Xbox. en een ledje in die controlers is ook wel dope ![]()
__________________ First case mod. (fulltowertje) Round1 0% {{|||||||||||||||..}} 100% Pentium4, 2.68 ghz, 512mb, Geforce FX5200 128MB, 120gig HD |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
Ehm.. om online te kunnen maakt het niks uit of je hem omgebouwd hebt.. mn broertje heeft em laatst laten ombouwen (€120) en daarbij zo een pack gekocht voor online te gaan (€40) Dit werkt allemaal samen? ![]() Dit maar dan met 1 RJ45 connector, kun je gewoon erin prikken, aan de achterkant hiervan zit een bevestiging en molex voor hdd. | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
![]() [/offtopic] ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ZRM modden | sukkeltje456 | Casemod Junkies | 6 | 5-12-2007 18:10 |
| PSU modden | Azariel | Elektronica Junkies | 4 | 15-07-2006 10:23 |
| muis modden | VanLooc | Casemod Junkies | 7 | 8-10-2005 22:27 |
| Playstation2 Gamepad op PC | Racefreak | Elektronica Junkies | 3 | 10-02-2005 20:56 |
| Modden op de PcX | _ferry_ | Overige Events | 6 | 2-02-2005 17:44 |