| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 februari 2004 Locatie: Hoogeveen
| Jhelleu... ik was van plan om mijn keyboard een beejte te modden... heeft iemand nog ideetjes... ik had zowiets van de groene ledjes vervangen naar blauwe... maar kun je die groene er gewoon uithalen?? en dan die blauwe er weer in zetten?? Groetjes... KoRnTimmie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Meestal is het geen probleem om je ledjes om te wisselen, zelf heb ik het ook gedaan. Kijk alleen wel uit dat je geen extra felle ledjes gebruikt, want dan wordt je verblind door je eigen toetsenbord-ledjes .Voor de rest zijn er mensen die een 'glow-wire' in hun toetsenbord modden, hierdoor worden de kieren tussen de toetsen mooi verlicht, en kan je ook in het donker probleemloos typen :P. T nadeel is dan vaak wel dat zo'n glowwire 12v nodig heeft, en dat betekend dus weer een extra draadje naar je toetsenbord. plaatje van een mogelijk resultaat |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Nee dat maar niet, ik zal eerst eens even die ledjes proberen. gister avond ging ik even proberen om mijn toetsenbord uit elkaar te halen, maar mijn hele toetsenbord viel uitelkaar, die dopjes die onder de toetsen zitten, Dus moest ik helemaal er weer in doen, dat iets van 2 keer ofzow. Maar ik weet nu hoe het moet! L8er Ohjah, zo goed nederlands?? sorry trouwens ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ModBreak KoRnTimmie, zou je ditdoor willen lezen, met name het tweede deel. We proberen hier op het forum de normen en waarden hoog in het vaandel te houden, en daarom in normaal leesbaar Nederlands met hoofdletters, komma's en punten te werken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Phew, In iedergeval een voldoende, want ik zit in een proefwerk week, en morgen heb ik een proefwerk nederlands, maar das niej boeiende informatie. Wat boeiender is de prijs van een goede glowwire, op hoeveel euries zitten ze ongeveer, en is dit hetzelfde als een ccfl wire?? Sorry, ik ben nog startende, |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Cool Cathode Fluorescent Light ofzo? (gokje?) (cold cathode fluorescent lampen), in de volksmond en in de racingscene ook wel NEON BUIZEN genoemd.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Nu we het toch weer over tobomods hebben, ik heb hier zo'n glow-wire liggen, maar als ik die tussen/onder mijn toetsen doe, gaat dat dan niet in de weg zitten?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Muis met blauwe led | mstr | Elektronica Junkies | 3 | 10-09-2004 21:45 |
| Blauwe power button!!!! | FreeStyle | Elektronica Junkies | 15 | 4-10-2003 19:40 |
| [LED] Spanning voor 4 blauwe ledjes | Fleppuhstein | Elektronica Junkies | 16 | 17-08-2003 13:59 |
| Té blauwe fotoos: hoe te retouchen? | the widow maker | Software Junkies | 9 | 30-07-2003 12:58 |
| blauwe ledjes bij mentos | Delslet | Area 1337 | 12 | 21-05-2003 09:56 |