| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2003
| yo gasten , eindelijk is men nieuw mobo hier geraakt ! Nu dat mobo wil ik gon inbouwen mt in 1 keer men waterkoeling er op . Maar ik zie dat er op de chipset een pasive koeling zit . Hoe kan ik die het simpelste er af halen ? Als ik da eens bezien dat zie ik twee zwarte pinnekes die ge kunt indrukken en de achterzijde van het mobo zijn dat weerhaken. Nu ik krijg die weerhaken niet ingeduuwd op die pinnen er uit te krijgen . Met een tang vind ik het wat riskant omdat daar op het mobo baanen liggen die ik zeker niet wil beschadigen . Ik zou graag alles intakt willen houden zodat ik later alles nog kan terug zetten indien ik men garantie nodig heb . Hebben jullie enkele tips ? En nog een vraagje zijn die pinnen het eniege waarmee dat vast hangd of is er nog een verrassing ? Het mobo zelf is een Asus A7N8X Deluxe. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| De twee kanten van de weerhaakjes met je vingernagels of tang naar binnen drukken en als het goed is spring de weerhaak dan verder naar het koelblok. Vervolgens de volgende pin doen en daarna met een draaiende beweging het koelblok eraf trekken. Zo werkte het heel soepel bij mij ASUS video-kaart, welke dezelfde pinnetjes gebruikt voor de koeler.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koolance hdd blok van Elmer. Hulp nodig! | modder.exe | Recycle Junkies (V&A) | 5 | 5-09-2007 20:04 |
| WC blok idee | War Lord | Cooling & OC Junkies | 77 | 26-04-2004 18:43 |
| Ontwerp van WC-Blok van FX 5900 van ASUS ? | Li-Unit | Cooling & OC Junkies | 3 | 1-02-2004 10:21 |
| [HDD-WC]2 kapotte boortjes klem in blok | the widow maker | Cooling & OC Junkies | 40 | 5-12-2003 07:59 |