| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2003
| Ik ben van plan een blowhole te maken aan de bovenkant van de kast. Daarvoor wou ik een dremel aanschaffen. Niet de originele want die is mij te duur. Ik heb laatst even gekeken bij de doe-het-zelf en daar zag ik een Ferm liggen. Maar nu heb ik al op een paar forums gelezen dat die schijvjes er zo snel door heen gaan? Is het nu wel de moeite waard om deze dremel te kopen voor een paar klusjes Prijs : €20 ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Volgens mij heeft het niets te maken met de slijtage van je schijven toch? Ik denk dat de originele schijven ook wel op je "nep" dremel zullen passen. Volgens mij is de motor wat minder krachtig en is het gewoon een ding dat met goedkope(re) onderdelen in elkaar gezet is. Maar ik weet het niet precies, maar dit is wat ik denk ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hij word warm(er). Als het goed is bij langdurig gebruik zelfs heet, dus dan zal een flexibele as welkom zijn omdat je dan de Ferm zelf niet hoeft vast te houden. En je kan ook meteen preciezer werken.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| De schijfjes die zo snel slijten heeft Dremel ook gewoon.. Het zit hem in het verschil in kracht en hitte uitzetting. Als je schijfjes wilt hebben die langer mee gaan.. (vooral in staal) Dan moet je Fiberglass reinforced cutting wheels hebben... Alleen weet ik zo niet welk nummer Dremel tool dat is.. Dit past overgens gewoon op elke Dremel kloon.. Alleen zijn de schijfjes een stuk duurder dan de dunne snel slijtende schijfjes.. Namelijk 10 euro per 5. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb er ook een, en ik kan bevestigen, alle dremel tooltjes passen gewoon op de ferm. Soms heb ik wel het gevoel dat die ferm niet zo blij is met krachtzetten. Maar ik kom met gemak door 2mm klapstaal heen.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Uit ervaring weet ik wel dat de dremelkloon van ferm een stuk krachtiger is dan die van Kinzo.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ja, en die kinzos schijnen zo schandalig te zijn dat die dingen n half uur na intensief cutten nogsteeds tewarm zijn om aan te pakken. Maar in die ferm koffertjes zit ook zon handig infuus hangertje. :P Zou dat zijn voor als er iets mis gaat, of toch om je ferm aan op te hangen? ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
En geloof mij fiber schijfen kunnen ook uit elkaar spatten. Dus dat iedereen altijd loopt te zeiken over die bruine dingen is dikke bullshit, ze zijn dikker dus een dikkere snee, dus slijt het ook weer sneller, neej geef mij maar gewoon dunne bruine schijfjes.!!! Zo dat moest er ff uit
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Nounou, kwist niet dat je kwaad werd!?! :PMaarjah, die bruine dingen moet je gewoon heel voorzichtig mee zijn, want ze spatten wel degenlijk uit mekaar als je een bochtje probeerd.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| dremel | risc | Casemod Junkies | 18 | 1-11-2007 18:35 |
| [CiP]Cheap Mod Silentmaxx ST-11big kloon | el tweako | Casemod Project Logs | 31 | 5-04-2006 20:40 |
| Dremel | Warheart | Elektronica Junkies | 8 | 22-06-2005 14:08 |
| koperen deksels maken voor de maze3 kloon... | Mojo^PowaH | Cooling & OC Junkies | 13 | 2-11-2003 17:16 |
| Dremel hoe en wat | Delslet | Casemod Junkies | 3 | 11-05-2003 22:53 |