| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Mijn draak heb ik grotendeels met bruine schijfjes gedaan omdat er zo veel bochten in zitten. Plus zijn die zwarten te dik er voor, als ze nou eens fiber schijfjes maken die net zo dun zijn >D ja dan wil ik het wel eens proberen, maar ik vind die fiber dingen te duur voor wat je er mee kan. Ze zijn niet slecht, maar ik vind die andere gewoon veeeel fijner werken. Citaat:
Ik zeg niet dat fibers slecht zijn maar iedereen die loopt te zeuren dat die bruinen kut zijn, maar je moet er gewoon goed mee omgaan, maar omdat niemand even het geduld heeft om te experimenteren, weten ze ook niet beter. IIG zo denk ik er over
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
Als de zijkant van plastic is dan moet je sowieso op een laag toerental werken dacht ik anders verbrand de hele boel. | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Dus je "zij-plaat" is van kunststof ? Daar moet je echt wel een gat in kunnen krijgen hoor, als je 't maar met beleid doet Als je dat gat er dan in hebt dan kan je er nog een stalen plaat van 0.5- of 1mm met het zelfde gat in lijmen, daarmee verstevig je het side-panel. Daarna de rand nog afwerken met een stuk open gesneden mantel van een 220 netsnoertje en voilà ![]() |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ja. Normaal is een side-panel van plaatstaal materiaal, als je een groot gat maakt in een kunststof side-panel denk ik dat je een hoop aan stevigheid verliest. Als je een stalen plaat maakt met de afmetingen van je originele panel, dit aan de binnenkant erin lijmt met het zelfde gat als in je kunststof panel dan win je weer aan stevigheid en daar zie je niks van..... Ik weet niet hoe ik het verder uit moet leggen wat ik bedoel bedoel ik.... |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Erm weet je wat gebruik of een decoupeer zaag of een figuurzaagje dat werkt perfect ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| dremel | risc | Casemod Junkies | 18 | 1-11-2007 18:35 |
| [CiP]Cheap Mod Silentmaxx ST-11big kloon | el tweako | Casemod Project Logs | 31 | 5-04-2006 20:40 |
| Dremel | Warheart | Elektronica Junkies | 8 | 22-06-2005 14:08 |
| koperen deksels maken voor de maze3 kloon... | Mojo^PowaH | Cooling & OC Junkies | 13 | 2-11-2003 17:16 |
| Dremel hoe en wat | Delslet | Casemod Junkies | 3 | 11-05-2003 22:53 |