| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003
| Hier mijn kleine Minimod. Een aluminium fan en Alien hoofdje erop. Achter de oogjes zitten gaatjes van ongeveer 3 mm zodat de oogjes verlicht zijn als je een led fan zou gebruiken. Aangezien ik geen led fan had, dan maar op de alu fan. Ik vond het wel geslaagd voor mijn case in progress. Ik ga er een stuk of 4 maken. (nee ze zijn niet te koop) ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Het is niet zelf gemaakt het Alian hoofdje. Het is eigenlijk geen echte mod(vandaar de topic minimod) Aller eerst koop je een UFO aansteker met aan beide zijden een verchroomd metalen Alian head.(te koop bij kleine gadget winkeltjes voor 3,5 eur ![]() ![]() Met een scherp voorwerp wip je het Alian hoofdje eraf. Dit zit gelijmd, voorzichtig met de oogjes, deze zijn van zacht plastic. ![]() Dan lijm je met epoxy lijm het Hoofdje op de standaard verchroomde fangril. Even laten drogen voor een tiental minutern en voila ! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Leuk gedaan! Maar zou je misschien nog pics kunnen maken in het donker met de leds aan? Bij voorbaat dank ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Er zitten (nog) GEEn leds achter de ogen . Ik heb geprobeerd om foto`s te maken met een AKASA led fan (2 van die groene knipper leds in het midden) die ik hier in de rommeldoos vond en het ziet er mooi uit en de oogjes worden om de beurt verlicht. Foto`s in het donker zonder flitser luktte me helaas niet. Heb pas die digitale camera misschien doe ik wel iets niet goed Ik zal straks nog eens proberen. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
resultaat, pikzwarte foto met 1 rood puntje (oogje) verlicht,je ziet net geen klap van het geheel.. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| hmmm plaatjes zijn nogal d00d ATM ow en k heb ff je opening post geëdit [/url] hoeft niet 8ter de [/img] ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| k denk dat dat webservertje down was wel leuk gedaan en origineel ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik zie nog steeds alleen maar kruisjes.... Ook na een paar keer F5
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ik heb diverse malen gekeken of de plaatjes het doen hier en meestal zijn ze dan ook online,maar soms ligt waarschijnlijk de lycos server eruit. Zodoende kun je de plaatjes niet zien. Ik kan nergens anders hosten helaas. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Minimod | Carpento | Casemod Project Logs | 33 | 18-04-2007 22:05 |
| [CiP] Minimod: 19" Rack servertje. | Lampje | Casemod Project Logs | 15 | 26-08-2004 00:58 |