| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 november 2003
| tja... hoe kan ik zo goedkoop mogelijk me water mooi blauw laten worden? daar zit ik al een weekje mee... want wat kan ik er nu wel en niet ingooien :| blauwe kleurstof. blauwe stif blauwe verf blauwe UV vloeistof ect... Voor dat ik er wat ingooi wil ik wel zeker weten dat ik het er in kan gooien en niet dat het zo weer boven in me resevoir blijft drijven ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb ook van die groene koelvloeistof in mijn WC gedaan, maar na een tijdje word die vloeistof meer groen-achtig, en daarna word het echt hard groen. Hoe dat komt weet ik niet precies, ik verdenk alle rommel in mijn blokjes ervan.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2003 Locatie: Roosendaal
| gele neonstift (fluorstift, markeerstift of whatever je het wilt noemen) werkt wel vrij aardig. blauw werkt slecht. geel is ook nog eens leuk oplosbaar in water. maar blauwe stift kun je denk ik dus wel afschrijven. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Verreweg de gemakkelijkste optie is gewoon de kleurtoevoeging te kopen die speciaal voor waterkoeling beschikbaar is. Ten eerste is het niet al te duur en kan je met zo'n klein spuitje al een hoop water doen verkleuren (lees de instructies duidelijk) en ten tweede vermijd je op die manier een enorme puinhoop als je die stift open gaat maken en zo....(weet ik uit eigen ervaring)
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 november 2003
| Koelvloeistof is NOT DONE.. spul stinkt uur in de wind tja dat heb ik in mijn vorige waterkoeling gedaan.En er is geen goede blauwe kleur die je zo kan kopen in een waterkoeling zaakje wel UVblauw maar dat is gewoon helder zonder uv ledje .ik zag bij de AH van die filtstiften met blauw, geel en roze kleuren. Kan ik dit er in doen? en zo ja geeft het nog een beetje kleur? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| Nou heb ik een vraag :P als ik nou blauwe koelvloeistof neem en daar zo uv bluaw toevoging flesje bijgooi die dus te koop zijn.. is hij dan mooi blue uv active onder een uv lamp of denken jullie van niet ? of is die blauwe koelvloeistof dat uit zichzelf al ? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| http://www.tweakstore.nl/ Hier kan je van dat uv blauwe goedje vinden.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2003 Locatie: Roosendaal
| Hmmm je hebt ook speciale voedingskleurstof. kun je ook nog proberen. schijnt erg sterk te kleuren. ik weet niet zeker of je goeie hebt in nederland. Wij hebben ze een keer op vakantie gekocht omdat je daar niet zulke sterke levensmiddelencontrolle hebt. (het was voor eten en ik leef nog steeds dus veilig hoor ) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fans Kleuren | Casemod Junkies | 10 | 1-05-2004 01:02 | |
| Aerogate I, kleuren instellen | BeuNdeHaaS | Casemod Junkies | 8 | 14-02-2004 16:47 |
| Kleuren @ vakantie? | YGkremer | Software Junkies | 29 | 25-08-2003 20:32 |
| Kleuren moederbord | schoonmoeder | Elektronica Junkies | 25 | 2-08-2003 09:20 |