| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2003
| Ik heb een PC van de aldi het is een pentium 4 2,6 ghz dus ik nam aan dat er een socket 478 koeler op moet, na ik 1 -tje besteld Coolermaster aero 4 lite nah ik me ouwe heatsink er af halen nieuwe er proberen op te zetten Wat blijkt PASTY NIET ![]() en nu vraag ik me dus af... Kan ik niet ergens zon plastic houder kopen die de socket 478 koeler er op kan houden en dat ik de ouwe er af haal |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| En nu graag nog een keer in normaal nederlands? (http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=1900). Dankjewel.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ik heb : Pentium 4 2,6 Ghz (van medion(aldi)) Dus ik ging er van uit dat er een socket 478 koeler op zou passen. Ik heb dus ee socket 478 koeler gekocht de coolermaster aero 4 lite. Maar die bleek niet te passen. Het lijkt er op dat de heatsink-houder op het mobo anders is.... Vraag: Kan ik ergens een andere heatsink-houder kopen zodat mijn gekochte koeler er op past? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| mischien is de houder die erop zat een beetje anders gevormdt omdat het van een merk pc was en dat hij een standaard houdertje wilt open ofzo iets denkik
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
en daarom wou ik vragen of je zon ander houdertje kan kopen waar mijn koeler wel op past [edit] Zulke dingen zijn dus niet in de shops te halen :'( | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Jij zoekt dus gewoon een standaard "retention bracket" voor een socket 478 bordje. ![]() Misschien heeft iemand nog zo iets liggen, wordt dus zoeken en advertentie sites en pc-dump dagen afzoeken. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Even iemand die zelfbouw waterkoeling heeft op een P4 board lief aankijken. Meestal moet die bracket namelijk verwijderd worden om het zelfbouw blokje te instaleren met boutjes op het mobo. Dus wie weet. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: Groningen
| aldi levert medion of microstar pc's ik heb er zelf ook 1 gehad deze zijn meestal voorzien van een socket 423 i.p.v een socket 478 ik denk niet dat je dat echt kunt veranderen er zijn maar weinig socket 423 koelers verkrijgbaar en het verschil daartussen is maar heel klein dus ik denk niet dat het veel zin heeft om er een andere koeler op te zetten ik heb er zelf alleen nieuwe koelpasta tussen gedaan, verder heb je helaas (tot zover ik weet) niet veel meer mogelijkheden om je koeling te verbeteren... het is trouwens wel mogelijk om een losse socket 478 houder te kopen maar ik vraag me af of die er wel op past omdat de gaten voor de bevestiging nog wel eens anders kunnen wezen
__________________ Specs: P4 2.8Ghz 800fsb HT, Abit IC7 max3, Hercules 3d prophet radeon 9800pro, kingston Hyper X 2x 256mb DDR400 PC3200, maxtor 160gb 7200rpm 8mb cache, zalman ZM400A-APF voeding |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]() [edit] ik ben dom ik lees niet goed ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Kijk eerst eens welke cpuvoet je nu daadwerkelijk hebt. Verder is het nog handiger als je een plaatje zou kunnen posten van jouw situatie, dat praat altijd een stuk makkelijker. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: Groningen
| ik heb wel eens een converter gezien die een socket 478 CPU converteerde naar een socket 423 maar voor de koeling heb ik zoiets nog nooit gezien ![]()
__________________ Specs: P4 2.8Ghz 800fsb HT, Abit IC7 max3, Hercules 3d prophet radeon 9800pro, kingston Hyper X 2x 256mb DDR400 PC3200, maxtor 160gb 7200rpm 8mb cache, zalman ZM400A-APF voeding |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Socket 775 koeler | Bliksem | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-06-2006 12:51 |