| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 februari 2004 Locatie: Hoogeveen
| Hellow mensen, 2 dagen geleden kwam ik op het idee om een spiegel boven aan mijn kast te plakken... Nu vraag ik jullie mening of dat, A: mogelijk is B: mooi kan lijken. Ik doe dit omdat ik gewoon een keer wat wil proberen... en ik wil graag jullie mening daarover horen... Greetz!! TIm |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
B: Dat is een keuze die je helemaal zelf moet maken, wij kunnen niet bepalen wat jij mooi vind. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Inderdaad.. probeer het gewoon. Als je het niet mooi vind haal je hem er gewoon weer af (dus niet meteen vastkitten, eerst kijken of je het mooi vind!) en vind je wel een ander doel voor het spiegeltje.. Je zou hem bijvoorbeeld ook achter een ccfl kunnen plaatsen..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Pas overigens wel op dat je kit gebruikt die de spiegel niet aanstast, anders krijg je lelijke vlekken erin. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Hmm kay!!! maar misschien zijn hierow nog mensen diej zelf een mirror erin hebben?? U never know!! Maar thnx voor de reacties... mss kun je zelf ook je mening geven over een mirror?? Greetz... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Mij lijkt het niet zo praktisch, aangezien mijn case altijd op de grond staat, waardoor ik het toch niet zou zien. Ook leg ik al mijn kabels enzo altijd boven mn case, en als je dat zou zien zou het er niet mooier op worden. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Het zou meteen een mooie manier zijn om je kabels achter te verstoppen. Kan je denk ik niet meer kitten.. maar zou wel mooi zijn.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Nee dat niet neej... maar mijn bedoeling van diej spiegel is eigenlijk dat dan misschien het licht kan weerkaatsen in de case zelf... zodat dat mij weer een neon tube bespaard! jah jah! ik moet ook op de kosten letten hoor! ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| die spiegel is denk duurder dan een neon buisje van 10 euro ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Markelo (twente)
| Ik heb een tijdje terug van kamer gewisseld met mijn broer, hij had daar een kast in staan die gesloopt moest worden maar er zat een spiegel op (nu weer ontopic) die heb ik met een glassnijder bewerkt en aan de binnenkant mijn case mee bekleed. ik ben een nieuwe case aant bouwen namelijk, ik had er wat onderdeeltjes in gezet nadat alles een beetje paste enzo was een uurtje of twee verder. Daarna kwam ik er achter dat het er eigenlijk helemaal niet uit zag dus ik zou het niet doen.
__________________ Tha 13373 CASEMOLLER |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegel dof maken | Backsmash92 | Casemod Junkies | 14 | 10-03-2008 16:45 |
| Spiegel mod vraag??? | remcokatz | Casemod Junkies | 1 | 6-07-2007 00:16 |
| AC RYAN spiegel | brx | Shop Junkies | 8 | 1-06-2006 22:56 |
| Spiegel Mod | baart | Casemod Junkies | 6 | 11-03-2006 14:02 |
| Spiegel snijden | Pawiro | Casemod Junkies | 5 | 17-01-2006 13:49 |