| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Dus ik vond het nodig om een waterblok te maken, waarom? nou ik heb 1 probleemlack-of-money en dan ben ik hier niet alleen dacht ik ![]() Dit blokje gaat een Tbird 1400 koelen (nouja proberen) en zal gebruikt gaan worden in mijn volgende project. p.s. plaatjes zijn klikbaar Top of the Block's :P ![]() Detail shot. 12mm koper leiding. En naar een normaal formaat AKA alternatieve slang tule. Binnenkant van het blokje, ik heb er wat 5 en 3 mm gaatjes in de base van het blok gemaakt de rand is 1 cm dik koper. And my favorite part, FIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR /me luves fire En dat is het voor zover. Morgen ga ik weer verder dan komt de top er op en de tule’s er in. Ow en ik wil even PartyBoy bedanken voor het koper (en resettim anders klaagt die straks nog :P)
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ziet er goed uit!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
| | #13 (permalink) |
| En ik ben weer verder gegaan, deze keer de bovenkant en de slangtules. Owja de foto's zijn weer klikbaar :P Mooi zwart ![]() En toen ben ik bezig geweest met het schuren, wat een bende werk. >o En dan ga ik nu de onderkant verder lappen en polijsten .
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als je blokjes gaat solderen moet je dat gewoon op het gasfornuis doen, dan heb je een mooie blauwe flam ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Home made WC | nixjuh | Cooling & OC Junkies | 3 | 7-03-2006 05:42 |
| The smallest home made PC | Ice T | News & Review Junkies | 13 | 9-04-2004 11:47 |
| Home-made wc project. | ColdFire | Cooling & OC Junkies | 40 | 5-04-2004 21:31 |
| Home made Case | The Pimp | Casemod Junkies | 13 | 26-03-2003 07:47 |