| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Intussen zijn we bij deel 3 van het Grote Kleine JunkModjes Topic. Post hier al je kleine modjes die deel uit maken van een groot project waar je mee bezig bent, zoals de LEDjes in je muis, je toetsenbord, een casewindow, kortom alles wat eigenlijk geen volwaardig topic waard is. De reden van dit derde topic is simpel, ik (TwM) ben gisteren benoemt tot moderator van dit forum, en ik wil er een frisse wind door laten waaien. Je hoeft niet bang te zijn voor allemaal onduidelijke regeltjes en uitzonderingen daarop, ik wil van CM een fris en open forum maken waarin iedereen vrij zijn of haar mod’s kan posten. De vorige Grote Kleine JunkModjes Topic's: Deel 1 Deel 2 De regeltjes voor dit topic zijn simpel: -Pics niet breder dan 500 pixels, anders resizen of linkjes posten -Geen slow-chat, hiervoor is MSN uitgevonden. Veel MOD-plezier toegewenst, The widow Maker & DJD Xtreem, moderators Casemod Junkies.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Net Zwieke 2 dagen op visite gehad. beetje gemod/gelant/gelachen, jullie hebben mischien op het grote lol forum dat wel gezien. Maar het mod gedeelte is hier natuurlijk het intresantst. We zouden alletwee een window in onze kast gaat maken, dus: dat gingen we doen. Naar de lokale bouwmarkt, voor 10 euro per kwart m2 alle2 een plaatje 4mm plexi gehaald. en dremelslijpschijfjes.(owja Fiberglass schijfjes:reteduur, maar t werkt echt super!) en gaan slijpen maar, zwieke had zn proto al af. ik half, dus ik moest nog ff tekenen. Joey(zwieke) hard door zn secc aant slijpen. ik aant tekenen, joey@work maja om een lang verhaal kort te houden: Mijn window. Dat gepolijste kwam omdat er een kras op mn plexi zat, ga morge ofzo nog wel een keer naar de bouwmarkt om ander plexi te halen, dit keer zonder kras. zal dan ook wel fotos posten NE-way in onze trip naar de bouwmarkt kwamen we traanplaatfolie tegen, dus ik wou spiegelfolie hebben. ik vragen hadde ze niet, dus heb ik maar de goeikoopste spiegel meegenomen en in me onderkantgemod: Nou wachten op fotos van Zwieke
__________________ CIP: Lian on FIre |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Nog bedankt voor de gastvrijheid het thijs ![]() Ik zie dat het met het spiegeltje nog goed gelukt is!!! Ik moet vandaag nog ff kijken of ik op zolder n spiegeltje kan vinden. Ik gooi trouwes binnenkort m'n foto's wel in een CIPtje. ![]() Maar dan moeten eerst even de bigmodding ia spullen binnen komen.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
. | |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2004
| Ik ben ook aant wachten op m'n Caselight (blauw) en 2 neonfans (ook blauw) ![]() Ik kan jullie wel nog ff wat foto's geven van hoe mijn kast nu is na het maken van een sidewindow. Dat was trouwens m'n eerste casemod OOIT *** UPDATE **** Ik heb vandaag de kabeltjes een beetje met plakband bij elkaar gebonden en 'mooi' weggestopt. De gemiddelde temperatuur is ook gedaalt met 2 graden! ![]() Front: ![]() Het Geheel: ![]() De Window: ![]() Nu nog wachten op de fans en de caselight he ![]() |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
of vijverslangCitaat:
kwestie van strippen en doorsolderen hoor... | ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 4 | the widow maker | Casemod Junkies | 769 | 24-06-2008 13:16 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |