| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #152 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben er al een beetje mee bezig geweest, ik ga kijken of het in de mei-vakantie mogelijk is .Maar laten we weer back ontopic gaan, als het zover is open in wel een topic .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #153 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Motorenco is in Beverwijk, het is jammer dat koper relatief veel gewicht heeft en opsturen dus vrij duur is. Ik stuurde wat koper op naar Trebor: rond-koper 5, 10 en 12mm doorsnee elk 15cm lang, het materiaal is zo rond de 4 a 5 Euro schat ik maar het opsturen kost al 5.50 Euro Een soort IA voor koper zie ik dus niet echt zitten Een andere optie voor koper: kijk of er een afval-verwerkings bedrijf bij jouw in de buurt is ! ze scheiden daar namelijk alle materialen om het vervolgens in containers af te voeren, misschien mag je eens rondstruinen in de "koper-container" Nog een optie: vrijwel elk (middel-groot) dorp of stad heeft wel een gemeente-werf, ook daar scheiden ze de verschillende materialen en het verdient aanbeveling ook daar eens te vragen of je er mag kijken. Het is natuurlijk de vraag wat deze "bedrijven" rekenen voor het koper, ik kocht bij Motorenco 5,35 KG koper en moest 35 Euro betalen, snel omgerekend moet nieuw koper dus zo'n 7 Euro p/KG opbrengen. Ik zal eens vragen wat "oud" koper kost per KG, moet dus minder zijn dan 7 Euro p/KG .... EDIT: sorry, okay weer ontopic .... |
| |
| | #155 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| wat is er met dat plaatje?
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #156 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ok dan, het wordt tijd voor een quote uit de openingspost: "Post hier al je kleine modjes die deel uit maken van een groot project waar je mee bezig bent, zoals de LEDjes in je muis, je toetsenbord, een casewindow, kortom alles wat eigenlijk geen volwaardig topic waard is. " Oftewel geen loos geklets en zeker geen plaatjes die je ergens van het internet geplukt hebt... ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
| | #157 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2003 Locatie: Almeloah
| Hey mensen ik had vandaag niks te doen . Dus toen ben ik even naar mij werk gegaan. Toen ik daar kwam zei mijn baas we hebben nieuwe stikkers . Toen had ik een velletje megenomen, en vervolgens op mijn computer gemaakt dus hier is het resultaat!!! http://www.freewebz.com/blackgear/Computer1.jpg http://www.freewebz.com/blackgear/Computer2.jpg http://www.freewebz.com/blackgear/Computer3.jpg Balen mijn url's doen het niet. Sorry mensen!!! >D >D >/ ![]() |
| |
| | #159 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Wel vet die stickers! Zelf hou ik er niet zo heel erg van, maar die biohazzard is wel gaaf :P Eigenlijk zou je nu een groen gloedje door je pc moeten laten stromen, en dan een sticker met TOXIC maken :P |
| |
| | #163 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ziet er erg goed uit Kijken waar het kan kopen :P Moet me Levicom Allien ook nog doen ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 4 | the widow maker | Casemod Junkies | 779 | 5-08-2008 17:36 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |