| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| hey, Wij moeten voor een po ec een produkt maken, en ik heb er voor gekozen een pc naar een soort console om te toveren. Hoe kan ik dit het beste doen, qua materiaal enz? Ik wil graag dat het niet echt super veel kost... Ik had het idee om een soort cube te maken, maar ik weet niet precies hoe... >/ Ook wil ik er dus een echte pc van maken.. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? wat ik in voorraad heb: moederboard (p3v4x asus) cpu: p III 533 mhz cd-rom speler videokaart geluidskaart toetsenbord muis geheugen: 160 mb ram Als jullie nog iets voor mij hebbben om dit op te krikken, moeten jullie maar ff een pm sturen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2004
| Het kan ook mooi zijn om zo'n lange "staaf" te maken, net zoiets als de PS2 overeind staat. Of dat je allemaal DOS-Games op zo'n compactflash kaartje zet en er een cardreader inbouwd ![]() Dan krijg je dan Nintendo/Megadrive gevoel weer ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2004 Locatie: Hoorn
| Je kan ook een eigen arcade kast maken met gewoon je pc erin... check dit: http://www.johnsretroarcade.com
__________________ First case mod. (fulltowertje) Round1 0% {{|||||||||||||||..}} 100% Pentium4, 2.68 ghz, 512mb, Geforce FX5200 128MB, 120gig HD |
| | |
|
| « Mesh of toch niet?
|
Chroom? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Toxic Multimedia Console | GC_Vos | Casemod Project Logs | 107 | 12-04-2008 21:19 |
| Beste Console | CerandoX.nl | Hardware Junkies | 20 | 9-01-2004 21:33 |
| The Phantom console | Phant0m | Area 1337 | 5 | 18-03-2003 16:34 |