| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 november 2003 Locatie: Groningen
| Ik wil een paar CoolerMaster LED-fans achter in mijn kast plaatsen. Ik heb er nu een setje PAPST fans in zitten, die aangesloten zijn op mijn Aerogate 1, zodat ze mooi op 5V draaien. Nou is mijn vraag: kunnen LED-fans ook gewoon op die Aerogate worden aangesloten dus op 5V draaien, zodat ze tenminste mooi stil zijn? Of doen die LEDs het dan niet meer goed?
__________________ Features: Asus A7N8X Deluxe rev.2.00 ::: AMD Athlon XP 2500+ ::: 2 x 512 Mb Kingston DDR @ 333Mhz ::: GeForce4-Ti 4200 128Mb DDR + 1 Dremel MultiPro |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| De fan zal het gewoon rustig doen, je LEDs zullen aanmerkelijk zwakker gloeien. Je kan eventueel de LEDs separaat aan de 12 Volt hangen als de layout dat toelaat. In de Alian hangen alle LEDs iig fewoon aan hun eigen viedingskabeltje, maar dat schijnt niet met elk type fan te lukken, het hangt ervan af waar de leds hun stroom vandaan krijgen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| LED-fans kunnen ook op 5V draaien, maar dan doen de LED's het niet zo fel meer als dat ze op 12v deden. Je kan hiervoor een 12v-voeding maken voor de LEDjes, zodat de snelheid van de fan niet gekoppelt is aan de felheid van de LED's.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
bedankt voor de tips, ik koop ze maar gewoon en dan ga ik wel eens prutsen.
__________________ Features: Asus A7N8X Deluxe rev.2.00 ::: AMD Athlon XP 2500+ ::: 2 x 512 Mb Kingston DDR @ 333Mhz ::: GeForce4-Ti 4200 128Mb DDR + 1 Dremel MultiPro | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
Zelf heb ik zo'n sunbeam fan gemod door er een extra lijntje bij aan te zetten voor de leds. Dus mijn leds zijn appart gepowerd waardoor ik ook een fanalizer erop kan zetten.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: H44rl3m
| [quote="DJD xtreem"][quote="Jeanious"] ... quote] True, maar ik heb zelf van die akasa ledfans met van die knipperleds. Als ik een stofzuiger bij de fan houd, gaat deze (zonder stroom) draaien en ook oplichten... dat komt doordat de motor zelf dan als dynamo werkt. Het feit blijft dat op een lager voltage het effect niet gegarandeerd is... maar wel zal kunnen werken (evt. zelf wat modden ) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Nou, ik heb ze gewoon geplaatst. Ze branden wel wat zwakker dan zou moeten, maar voorlopig moet dat dan maar even. Ik heb de laatste tijd als zoveel zitten klooien en solderen (wat ik nog nooit gedaan had), dat ik er wel even m'n buik vol van heb. Dus dat aparte lijntje voor de leds komt nog wel. het ziet er in ieder geval al beter uit dan die saaie papsten (maakt helaas ook wat meer lawaai).
__________________ Features: Asus A7N8X Deluxe rev.2.00 ::: AMD Athlon XP 2500+ ::: 2 x 512 Mb Kingston DDR @ 333Mhz ::: GeForce4-Ti 4200 128Mb DDR + 1 Dremel MultiPro |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voeding Voltages[ update metingen multimeter] | performa | Elektronica Junkies | 5 | 19-12-2005 20:01 |
| printerpoort aansturen+voltages? | Foxie | Elektronica Junkies | 30 | 2-06-2004 11:03 |
| Goede voltages??? | Masterslave | Elektronica Junkies | 16 | 1-12-2003 08:16 |
| Post je hier je voltages. | amd | Cooling & OC Junkies | 10 | 22-08-2003 22:01 |
| Lage 3dmark? | Eergassie | Hardware Junkies | 27 | 20-01-2003 10:57 |