| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() en ja the widow maker heeft er eens nieuwe ledjes in geprutst | |
|
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| ik heb ook gemod maar geen pics... hp psc 750, d'r zit een v vormig plexi front in (standaard al) waardoor je de printerkop kan zien. daar past net een 30 cm ccfl in , dus natuurlijk gedaan (groen). op de printerkop heb ik een rood ledje gehange. dus alstie print zie je een rood ledje door groen licht heen en weer gaan. edit: om hem helemaal van plexi te maken: LET OP SOMMIGE PRINTERS ZIJN LICHTGEVOELIG (veelal laserprinters )
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| bleh, daar gaat m'n idee. :P Ik wil raampjes modden in de kap van mijn HP deskjet, en in de hoek dan een blauwe CCFL. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| en hier komt tie: http://www.up-capital.nl/ownatsj/printer_mod.jpg helaas voor de mensen die dachten dat ze deze als 1e even konden uitvoeren :P:P kep deze mod denk ik 1.5 - 2 jaar geleden gemaakt. In de tijd toen CCMOD nog bestond heeft hij op g0t gestaan. zit een blacklight ccfl in en zit een fel rode led onder de printkop.
__________________ blaat |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Heey das idd lagge man zown printer! misschien is dit een ideetje (naar aanleiding van bovenstaande posts): - plexiglas van 20x1cm (lxb) - felle led naar keuze (meerdere leds mogelijk) Stuk uit de kap van de printer zagen, 20x1cm, zodat je de inktbakjes kunt zien, in dat gat verwerk je dat stukje plexigras van 20x1, een ledje op het inktbakje (of ergens anders, maar wel zodat je het ledje door het glas heen kunt zien). Als er dan niet geprint wordt, zie je niets (want dan zijn de bakjes verschelen in een hoekje van de printer, meestal rechts). Zet je de printer aan, dan zie je door het plexiglas, het ledje heen en weer gaan, een soort Knight-Rider effect dus! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Pc ziet printer als Wisselbare Schrijf | Trucker | Software Junkies | 7 | 16-01-2006 18:41 |
| Wat voor printer heb jij? | Redox | Hardware Junkies | 18 | 10-09-2005 02:00 |
| Printer voor 1 euro | Rich | Area 1337 | 38 | 11-03-2005 22:05 |
| ? Printer delen | Hellion | Hardware Junkies | 3 | 9-01-2005 12:11 |