| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 februari 2003
| Na een jaar op al jullie kasten te hebben gekwijld wilde ik ook zelf wat gaan modden. Maar in mijn kast gaan zagen durf ik niet, dus ik dacht ik ga zelf wat bouwen. Nou wilde ik iets maken zoals deze. het enige probleem waar ik tegenaan loop is het openen van de cd-rom, via windows is niet de meest fijne manier. Is er een manier om de ejectknop ergens anders te plaatsen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Van een gewone 5,25" cdrom, of slimline ? Van een stndaard 5,25"is het heel goed mogelijk, haal de voorkant van je cdrom speler er maar eens vanaf dan zie je dat er gewoon een druk schakelaar zit op het bord gesoldeerd. Deze kan je los solderen en verlengen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Oefening baart kunst. Heel veel suc6 ermee, en laat wat plaatjes zien als het af is.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 februari 2003
| Ik had eigenlijk verwacht dat het ook wel kon door 2 aders van de ide kabel te verbinden. Windows moet het signaal toch ook op een of andere manier doorgeven. En een ide kabel verkloten is minder erg als me dvd-speler ofzo. Maar om nu alle combinaties te gaan proberen... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| inderdaad, maar tot zover is er geen optie, je cd-rom speler verkloot je niet zomaar. Zolang je maar een beetje soldeer ervaring hebt.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Ik heb ook een mod zonder eject knop. Ik eject gewoon in windows met het programma CD bremse. Er is zat handige sofware om vanuit windows te ejecten, via een taakbalk pictogram bijvoorbeeld. Voor allemaal CDrom eject softare, kijk ff op Download.com search for CDrom Eject
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Citaat:
dan kan je niet open doen beete onlogisch dus
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hellraiser mod nummer twee | Ragon | News & Review Junkies | 6 | 5-02-2005 22:42 |
| Hellraiser mod | TreboR | News & Review Junkies | 7 | 6-12-2004 21:37 |