| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2004
| hoi, ik had een idee om een mousepad te maken van glas, een soort icemat dus. maar nu wil ik dus weten of het lukt met: -een stuk glas (met ronde hoeken) -een ondergrond(zwarte kleur met eventueel een coole sticker erop) -een rubbere rand om over de zijkant te doen wat voor een soort ondergrond kan ik dan het beste gebruiken? en werkt een glazen mousepad wel goed met een optische muis? en ik ben niet zo echt technisch begaafd, maar hoe krijg ik ronde hoeken in een stuk glas? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Neem plexiglas, dat is veel makkelijker te bewerken dan gewoon glas! Dan kan je met een decoupeerzaag en een veil goede ronde hoeken maken. Een optische muis werkt niet goed op een stuk glas, beter gezegt, hij werkt helemaal niet. Hij werkt alleen als er iets is op de ondergrond wat weerkaatst en dat niet helemaal vlak is, een stuk opgeschuurd plexiglas werkt dus wel aardig als ondergrond. Kan je er meteen LEDjes in modden zodat je een mooi glow-effect krijgt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Tip: neem plexiglas (of acrylaat).dat is namelijk veel makkelijker te bewerken!!! Voor ronde hoeken moet je eerst het plaatje op maat (laten) zagen, en dan met een vijl de ronde hoekjes erin zetten. /edit twm was me voor ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2004
| ja daar zat ik eigk ook al aan te denken, aan plexiglas.. ![]() en bedoel je dat ik dan het plexiglas ietsjes ruwer maak op de oppervlakte? die ledjes erinbouwen is wel een goed id maar ik ben alleen niet zo handig met stroomkabeltjes/weerstanden/ledjes enzo, waar moet ik die ledjes dan op aan sluiten(op een molex?) en wat voorn weerstanden heb ik nodig (bij aansluiting op een molex)? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ruwer maken door het op te schuren met een stukje schuurpapier, iets van grid 600 of 400 werkt aardig, dan is ie niet té glad maar wel goed genoeg om je muis goed te kunnen gebruiken. LEDjes kan je voeden via de USB poort, daaruit komt 5 volt, en de weerstand bereken je zo: http://www.casejunkies.com/forum/vie...?p=64265#64265
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eigen website maken | blondeelke | Software Junkies | 8 | 11-12-2006 05:58 |
| Eigen Case maken | Timonator69 | Casemod Junkies | 7 | 7-11-2005 16:40 |
| Eigen server maken | PeaceMaker | Software Junkies | 15 | 4-09-2004 20:08 |
| Eigen voeding maken | Cupke | Elektronica Junkies | 18 | 20-08-2004 14:18 |
| eigen fancontrol maken | GBCHEATER | Elektronica Junkies | 9 | 16-10-2003 10:15 |