| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik ben vanaf vandaag trotse eigenaar van een SUN Sparc Station 20 uit 1993, met allerlei acceroires. Er zitten bij : 2 Kastjes met 2 x 5,25slot met grote SCSI HDD erin uit 1993 met voeding intern (MOLEX!! )2 kastjes met 1 x 5.25 slot erin, met voeding en HDDs 1 kastje met 2 x 3,5 slot erin,met voeding, ook hier zitten SCSI HDD in 2 Jazz iomega drives SCSI 1 kastje met Yamaha CD-R SCSI en voeding 2 Magneto optical drives (?) SCSI 2 ZIPP drives SCSI 1 SUN Monitor 1 muis Optisch en keyboard SUN ontelbare kabels en adapters ![]() Wat zal ik daar eens aan gaan modden??
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Dit heb ik allemaal nu staan: ![]() Helemaal rechts sataat een Apple Power PC150, die kreeg ik er ook bij ![]() Iemand leuke ideëen hiervoor?
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| denk het niet Ik heb nog wel een AT mobo voor je Slot 1 Je hebt geen mazzel 3 dagen terug een heel geil mobo verkocht dual bios tot 833 mhz fsb tot 166 en core voltage verhoging! no luck dus ![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Misschien kan je al die kastjes op elkaar zetten/lijmen, allemaal een andere kleur spuiten en elk kastje met een drive erin een kwartslag draaien, heb je straks aan alle kanten een mogelijkheid om een cd-rom open te doen! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| volgens mij heb ik er nog wel een stuk of wat liggen hehe tot pIII 933mhz ik ben op zoek naar proccesors
__________________ Spec's:intelPIV 2.53@2.81 air cooled, msi 845 pe Max2 , 512 ddr 2700,GeForce 4 ti 4200 128mb,western digital 80 gig 8mb cache,48speed fikkertje MSI,en dit alles in een bigtower chieftec dragon antraciet |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Zo was ie van binnen (zo'n kassie van die 1 x 5,25" SCSI HDD): ![]() toen ff dat Nexcom EBC-569 bordje erin gepast: ![]() daarna even wat plexi gedremeld, de voeding omgedraaid, de voorkant van het kassie is nou de achterzijde met een plexi achterzijde, en de HDD staat ook op twee plexi plaatjes, over het moederbord heen. Zo, dat was het modden voor vandaag.... morgen verder
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [REV] Dremel Scroll Station | Koradhil | Frontpage Discussie Forum | 4 | 2-08-2007 16:13 |
| HighSpeed PC Tech Station | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 4 | 6-01-2005 09:29 |
| programma voor tape station | inanc_gangster | Software Junkies | 8 | 16-12-2003 17:00 |
| virtueel cd station | Lampje | Software Junkies | 12 | 1-07-2003 13:05 |