| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2004
| Ik heb op de PC een mooi ontwerp voor een "casemod" gemaakt. Wat text en een logo, en ik wou graag weten hoe ik dat zou kunnen maken in mijn pc... En hoe moet ik eigenlijk dan de lege gaten opvullen (doorzichtig plastic? )Sorry als het een beetje een n00b vraag is maar ik ben ook nog een n00b (het is trouwens mijn eerste casemod) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Hier is het ontwerp (elk commentaar is welkom) (gemaakt met photoshop) http://members.lycos.nl/cartoonheave...modontwerp.jpg |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| Mooi ontwerp !!. ik snap niet dat julliie je plexi bij de bouwzaak vinden (brico, gamma) daar hebben ze hier enkel maar 3 mm plexi, als ik 5 mm wil dan moet ik met m'n ouders naar aarschot om daar een plaat te gaan halen. ![]()
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| De dikte van het plexi voor een window (als het alleen erachter plakken is) maakt niet zoveel uit, met een dunnere maat bespaar je alleen maar gewicht ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| 3mm is zat hoor dat gebruik ik ook altijd voor mijn windows.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Oke, dankje jongens (trouwens, ook bedankt aan diegene die de titel van het topic heeft veranderd ). (Evil moderater acties Resetter)Ik ga ermee aan de slag en jullie zullen hoogstwaarschijnlijk binnenkort foto's zien. Wat zijn trouwens de voordelen van dikker plexiglas? En wordt het moeilijk om het ontwerp te zagen (het zijn namelijk redelijke precieze vormen)? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| als je een vaste hand en Veeeeeeeeeeeel geduld hebt, een dremel of decoupeerzaag (met ijzerzaagjes) een set vijltjes, wat schuurpapier, dan komt dat tot een goed eind. waarom dikker plexi? ik leg graag m'n plexi vlak met de kast (je ziet geen overgang tussen plaat en window. dit moet je uitfrezen, daarom heb je die dikte wel nodig. ook heb ik dan geen vijsjes ofzo nodig, gewoon silicone.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Ik heb het plan een beetje veranderd ![]() Ik doe denk ik nu gewoon een side window. Met nog 2 fans (blauwe LED) en nog een blauwe caselight. En heel misschien nog zo'n (Aerogate) fancontroller, heeft iemand daar goede/slechte ervaringen mee? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| blauwe fans/blauw ccfl gaat een beetje te blauw worden... je gaat van die fans bijna niets zien aerogate: kvind het goed maar het heeft slecte kanten: 1/ er staat een alarm op dat ontzettend irriteerd als je je pc opzet 2/de sensoren zijn niet zo heel erg sterk (ze kunnen nl niet zo goed tegen een stoot) 3/ de bevestiging vind ik maar labiel. 4/het ding voor die kleur te veranderen kan de kleur niet vasthouden, telkens ik m'n pc herstart veranderd dat weer. eigenllijk meer negatief als positief; maak je fancontroller zelf, je hebt er veel meer plezier aan en je kan het naar je hand zetten, er zullen ongetwijfeld wel progjes bestaan waar bij je doormiddel van een lcd het aantal rotaties dat je fan maakt kunt uitlezen op je lcd.
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Logo op case | da_flux | Casemod Junkies | 8 | 18-05-2006 14:48 |
| Logo Case | Trucker | Casemod Junkies | 2 | 20-10-2004 16:58 |
| Vraag over logo op case spuiten | Case-Pimp | Casemod Junkies | 4 | 23-08-2004 08:52 |
| CS clan logo op case | modder.exe | Casemod Junkies | 2 | 18-08-2004 22:17 |