| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hallo ! Ik wil een grote stap maken met mijn casemodje ! Ik heb nu deze : http://www.thomasdavits.nl/datashit/case/pc%20001.jpg Hier ben ik wel tevreden mee enzo..... alleen ik wil Méér méér méér !!!!!!!!!!!!! Ik ben dus van plan om nog zon zelfde case te kopen en die col te stoppen met waterresorvoirs en Radiatoren enzo..... Ik heb met Photoshop mijn Idee gemaakt !! http://www.thomasdavits.nl/datashit/double_case.jpg |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vind het niet echt mooi.. Een hele kast vol waterreservoirs is bovendien enorme overkill en niet te tillen :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Njah ik kan hem nog een beetje anders indelen... bijvoorbeeld dat ik aan iedere kant een "Cooldrive" doe zodat het allemaal een beetje meer symetrisch is ! En die resorvoirs zitten aan de binnenkant dus die zie je niet ![]() aan de rechterkant nog een Bay-resorvoir enz.... Ik denk dat het best mooi op te lossen is ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Kost me teveel geld en alles moet weer overgebouwd worden..... daar zie ik wel tegenop eigenlijk...... Ik denk dat als ik mijn watercooling mooi in het midden zet en de kastenstrak tegen elkaar aan plak...dat het best wel een mooi geheel kan worden ! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
ooit gehoord van plamuur enzo :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| daar is onze resetter weer. , wat is nu je bedoeling? in een kast je pc in de andere je hele watercooling? zo iets? tee tegen een gaat nooit mooi zijn, je zit meestal standaard met afgeronde hoeken hier of daar, dat tegen een kan niet mooi zijn volgens mij, of je zal veel moeten plamuren. Veel succes in ieder geval. Foxie :P
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #9 (permalink) |
| NJah ik heb het allemaal al uitgerekend en het kan allemaal mooi afgewerkt worden ! Ik denk dat ik het gewoon ga proberen ! In die rechter case bouw ik gewoon een paar radiatoren ofzo ! en nog een mooi window erin met een Neon lampje ! Alleen nu is mijn vraagje nog..... Zijn er ook lange flatcables zodat ik die afstand kan overbruggen van mijn moederboard naar die andere kast ? als ik daar mijn hdd in wil hebben ? |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
ik bedoel niets is onmogelijk, als je het zelf maar hard genoeg wilt, maar het kan wel :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dat is n beetje te druk, zelfs voor mij! Voor de gene die weten wat mijn smaak is, zegt dat n hele boel. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Zoals al eerder werd genoemd, met plamuren berijk je een hele hoop. de voorkant wordt wat lastiger maar een echte CJ-er weet daar wel wat van te maken. Ik ben iedergeval benieuwd hoe je het gaat doen. Misschien een CIP van maken als je eenmaal begonnen bent??? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Waarom meerdere rads en reservoirs? Ik denk niet dat je daar veel aan hebt.. die reservoirs dan. Radiatoren kunnen denk ik nog wel helpen.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |