| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003
| weet er iemand waar ik een vga-riser kan vinden of hoe ik die zelf kan maken, dit om mijn vrag-kaartje te kunnen gebruiken in mijn koffermod maar de koffer is net iets te laag om mijn 9200 er te kunnen inplaatsen (picjes volgen) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Rotterdam
| ik weet nog dat er in het forum meer vraag naar was en toen hebben mensen er andwoord op gekregen dus misschien moet je even zoeken (zoektermen AGP ADN Riser ofzow) Grtz Leon
__________________ CaseJunkies Addicted! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| antwoorden gekregen, maar nooit echt nuttig helaas. Een poging tot zelfmaken is ook stilletjes opzij gezet.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| www.mini-itx.com heeft geloof ik wel wat.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ik heb een club 3d ati 9200se en geloof dat Tha deez er 1 had van gigabyte ofzo die ook low profile was ![]() Paar pics ervan: http://www.ateck.com/catalog/sm_images/vgvr92s128t.jpg http://www.thismart.co.kr/d_images/sparq_9200se_052.jpg
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: H44rl3m
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik heb een AGP-riser kaart gekocht bij dit bedrijfje Bij Pro-serverkasten (19") heb je vaak dat je daar riser-kaarten moet toepassen.... Ik heb er eentje in gebruik. Alleen gebruik ik niet de AGP-slot (er zitten namelijk ook op die kaart 2 PCI sloten op )Kan je wel handig toepassen bij een kast wat net iets te laag is. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003
| voor de mensen die moeten weten hoe hoog een Club-3D Radeon 9600 LE/9600 SE, 128MB DDR, DVI, TV-out, AGP, Low Profile (CGA-968LTVD/CGA-S968TVD) is (kan altijd van nut zijn) hij is dus 6 cm hoog volgens de verkoper van bytepro |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zelf AGP riser maken. Moeilijk? | Freakazoid | Elektronica Junkies | 20 | 18-07-2003 21:47 |
| wie weet waar ik een agp riser kan kopen | M@rtijn | Hardware Junkies | 3 | 14-03-2003 15:44 |