| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Ik weet niet wat je er doorheen wil laten gaan dan? Als je het over het versmelten van de delen heb zou ik gewoon met(ik weet ff niet hoe dat goedje heet) een oplossing van plexi en dat goedje maken en dan een soort van dichtsmeren van je naden. correct me if i'm wrong. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik heb in mijn reservoir water tot 47 graden gehad (fan was uit op de radiator :P) Dus geen probleem
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| tuurllijk gaat dat, je kan best twee delen aan elkaar lijmen met 1/ gesmolten plexi 2/ siliconekit die bedoeld is voor het verlijmen van aquariums (soudal) ik heb het gedaan met matte plexi, geplooid met een verfbrander, een bodem eronder gelijmd en gevuld met water en dat gaat goed, en als je hem dan achter een ccfl zet krijg je dit effect: ![]() voor meer informatie hierom trent mag je me altijd pm-en of msn.
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 januari 2004 Locatie: Zevenaar
| Citaat:
![]()
__________________ ANTEC SX835II, P4 2,6 @ 3,4, 800FSB, 1GB 400Mhz Memory, XFX Geforce fx 5600 256MB | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| wow. mooi effect bij jouw res foxie!!!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| vind het ook een kewl effect. het is wel een redellijk groot res. maar dit heeft als voordeel dat er aan de achterkant al m'n ide kabels achter verwerkt zitten en ik zo 40 euro heb uitgespaard aan rounded cables. hier zie je da voorkant; het is die fan+ccfl die voor dat effect zorgt. ![]() en hier vind je er nog wat meer over http://www.casejunkies.com/forum/vie...r=asc&start=45
__________________ Pcmodders |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kabels opgeruimd, Schets window gemaakt | PsychoBram | Casemod Junkies | 8 | 29-11-2007 21:35 |
| Videokaart ondersteboven gemaakt. | Instapper | Area 1337 | 12 | 29-04-2006 13:45 |
| Mooiste PC kast ooit gemaakt (Mag ook andere HW zijn) | eXistenZ | Area 1337 | 1 | 2-02-2005 21:13 |
| Heb me eigen lasercut fangril gemaakt. | ~Dissection~ | Casemod Junkies | 6 | 21-01-2003 20:28 |