| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 januari 2004
| Hoi Is het ook mogelijk om met een beetje goedkope materialen plexiglas te etsen? Ik meen dat ik es een plaatje had gezien van iemand die een plexiglazen plaatje had gemaakt zo, en daar ledjes op zette, zodat de ets mooi te zien was. Zou je dus chemisch of mechanisch kunnen etsen, en wat heb je allemaal nodig dan? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dat is met een frees gedaan dacht ik. En ledjes in de zijkanten van het plexi of een ccfl aan de onder/bovenkant plaatsen.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| De mijne heb ik gegraveerd en met een groene CCFL eronder. Tis n plaat van ong. 25x20cm
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Het blijft een über1337 ding freak ![]() Je kan dat graveren ook met een dremel doen, en dan zo'n graveerstiftje erop. Je hebt wel een vaste hand nodig ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Of gewoon zelf een CNC frees machine maken.. Ben al een tijdje aan het uitzoeken wat je ervoor nodig bent en wat het kost.. Opzich kun je het redelijk goedkoop houden als je niet super preciesie en veel kracht eist.. De elektronica heb ik dan ook al helemaal klaar.. De software ben ik nog aan het zoeken omdat er genoeg te vinden is alleen ik probeer alles te vinden zonder te betalen.. Daarom ben ik nu aan het experimenteren met een en ander aan freeware.. En ik kan zeggen dat het al redelijk draait.. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Daar ben ik ooit ook al mee bezg geweest, maar ik kwam tot de conlusie dat het toch een flinke investering zou worden. Ik had namelijk een aantal stappenmotoren en een machinebank nodig. En een hoop electronica natuurlijk.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
Succes met je project.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| how about een dremel in een standaard, in hoogte verstelbaar op rubber balletjes or wieltjes ofzo, die kan je netjes op een hoogte over de plaat bewegen, en als je het eerst uit tekent dan kan je het vrij netjes doen denk ik, eventueel een stofzuigerslang op je rijbare standaard om het stof weg te zuigen, goedkoop, simpel en altijd beter dan met de losse hand ![]() greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Printplaten etsen. | mr.stijntje | Elektronica Junkies | 11 | 4-07-2007 07:18 |
| Printje etsen. | black magic | Elektronica Junkies | 3 | 20-11-2004 11:51 |
| etsen hoe zit het nu? | Foxie | Elektronica Junkies | 6 | 13-01-2004 18:23 |
| etsen zonder etsmachine? | Foxie | Elektronica Junkies | 14 | 27-10-2003 16:54 |
| Het etsen van je eigen printplaten! | Oliviertje | Elektronica Junkies | 12 | 23-06-2003 08:16 |