| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ach, een klein geintje kan wel, hij heeft ook al gevonden wat hij zocht. Mocht het naderhand dan toch erg uit de hand lopen dan worden er heus wel maatregelen getrokken hoor Enne, wij mods doen genoeg ons best om zelf die conclusies te trekken ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb veel bedrijven gezien idd. :P maar geen webshops. Ik mail toch liever mijn bestelling door aan een bedrijf dat bekend is met web handel. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Technigro Poppenbouwing 26B 4191 NZ Geldermalsen LOL dat is hier 2 straten verder Daar zal ik dan maar eens een keer op de koffie gaan :P (en nee ik regel niks voor iemand en ik ga al helemaal geen IA houden)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #22 (permalink) |
| http://www.nauticshop.nl/shop/nl/dept_288.html Kijk es aan, bedankt flep! Dat de panelkant 4mm dik is, geeft dat geen gedonder eigenlijk?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 januari 2004
| Citaat:
Citaat:
Maaruh Freakazoid, dit had je via de zoekfunctie toch ook kunnen vinden op de nauticsite? en waarom mail je je bestelling liever door aan een bedrijf dat bekend is met web handel? en wat als andere shops een bepaald item niet hebben? Nautic is btw een online shop :P (tenminste zegt men op de welkomst pagina) [/dit_is_geen_zeikmodus] | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| *Mopper mopper* >/ Nah, geeft niks. :P Ik heb liever temaken met een web winkel omdat die wat vlugger omgaan met pakketjes. Bij een gewone winkel per post bestellen gebeurt et maar al te vaak dat et pakketje eerst n halve maand in de hoek ligt te rotten voor pietje toevallig langs et postkantoor moet. :P (Ik spreek uit ervaring)
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WC pro met MSn gezocht | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-12-2005 19:19 |
| Raamrubber | RA-ART | Casemod Junkies | 19 | 15-06-2004 05:45 |
| Gezocht | o0witte0o | Casemod Junkies | 10 | 5-04-2004 07:17 |
| [VR] Blowhole raamrubber | Apollox | Casemod Junkies | 7 | 20-09-2003 21:52 |
| chroom raamrubber | whocarez | Casemod Junkies | 18 | 11-09-2003 05:00 |